Saltkjelen Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Dette må jeg si var en fantatisk flott og gjennomført E60. Når det gjelder DVD avspilling er ikke dette mulig slik som det er på siste gen iDrive (f.o.m 09/2008) uten å modifisere. Jeg så for en del år siden når jeg hadde E60'n på dette og da var det en eller annen form for adapter (?) som lå under ekstrautstyrskonfiguratoren på BMW Norge sine sider. Dette gjorde det mulig å se DVD filmer når bilen stod i ro. Ellers må jeg tilføye at jeg ikke er særlig glad i rattet som er montert i din bil, så ett skikkelig ratt så er den i mine øyne helt perfekt. Lekker fargekombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Hærlig bil skulle gjerne hatt like mye Hartge styling selv og samme motor, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Meget pen bil! Spesielt interiør! Enig med saltkjelen, når det gjelder rattet. Noen liker det og noen liker det! Jeg skal ettermonterer DIETZ DVD kit tenkte jeg og AUX in på min 05 525 IA. Felgene er bare helt rå! noe av det fineste man får til disse bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer med feit E60:) som andre sier nytt ratt. Trenger også nye grøftelys da jeg ser at glasset er skittent inni og fugtskadet, og ta vekk klistremerke bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Skikkelig fet e60 dette. Og jeg likte interiøret også. Vet du hva motoren yter med trim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 fantastisk bil, all honnør til deg som har så god smak at du går til innkjøp av et slikt smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer, denne var bare grom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 grattis med rå bil! enest rattet jeg ikke likte helt, hakke sansen for carbon men det er nå meg. så strøken ut i lakk og interiør ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Enig med rattet, men blir ikke nytt.. Koster så mye, hehe.. Får se litt på dvd boks, hadde vært greit det.. Er planen og ta vekk hartge merket, og bytte lykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Hvorfor ta vekk Hartge merket? var jo stilig...! og bytte lykter? WHYYY?! den var jo perfekt slik den er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Tåkelykter som skal byttes, de er slitne eller skitne.. Har ikke studert så nøye, men glassene må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Prøvde 530d i dag faktisk. Gikk jo godt det og, 535d. Er sikkert friskt:p hehe. Kongd farge på bilen din. Ikke mulig å rense grødtlysa da? De selger jo slipemiddel, men Har vell fort for å sprekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 meget flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Tåkelykter som skal byttes, de er slitne eller skitne.. Har ikke studert så nøye, men glassene må byttes Jeg har helt nye, ubrukte M-tåkelys til E60/E61 liggende om du har behov. Du kan gi meg ett bud om du ønsker de. Rattet koster jo ikke så mye.. 3-4.000kr, airbagen har du jo fra før av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Nei rattet blir, er meget godt og bruke så.. Pris på tåkelyktene da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå