ahj Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Tråden er ikke oppbrukt. Vi vil se bilder av denne Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Man kan vel si det slik at tråden ikke lengere er en prosjekt tråd men heller en "show off" tråd for bilen Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 Show-off ja... Eneste "skrytebildet" jeg har tatt var vel i sommer, som jeg tok da jeg ble singel - bare for å vise at en 40-åring også kan være litt guttunge med pokaler i stua... Men hylla er enda fullere nå, 2014 ble jo en ren pokalmarsj, jeg er helt sjokkert faktisk. Men steike, hvor gøy det er - jeg må innrømme det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Velfortjent sier iallfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 Haha, det var det da... Men takk endog Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Mer enn velfortjent ! Vakker bil pedi ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Takk for det, hadde et par bilder til på Ipad'en som jeg kan dele...E30Meet 2014: Endret Desember 7, 2014 av Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Nå var det jaggu lenge siden jeg har vært innpå her. Sommeren nærmer seg, og det betyr jo at jeg må snart dra E28en utav sitt gode og lune hi. Den har faktisk stått under et lagringstrekk i hele vinter, så ingenting er gjort med den. Jeg hadde planer om å ta en sjekk, smøring og litt oljeservice for sesongen - men løftebukken og garasjen er jo en måned forsinket ihht planen min, så jeg har litt dårlig tid nå. Jeg er hjemme fra jobb 22 april, og første treffet lokalt er 26. april. Uff, det er ikke snaue tiden, iallefall med tanke på at jeg ikke er klar med løftebukken/garasjen. Siste sprell (og egentlig det eneste den har gjort i løpet av 2013/14-sesongen) før jeg parkerte den i fjor, var at den plutselig stoppet for meg. Jeg har egentlig ikke stresset med å engang prøve å få den til å starte, for jeg er ganske sikker på at det er en av de to impulsgiverene på girkassen som kødder det litt til for meg. Jeg har møtt verre motstand enn det før Så jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb nå: Få garasjen litt mer opp å gå, få bilen ut i dagslys igjen og begynne å tenke på sommer, sol og koselige treff. Får bare håpe at denne sommeren får flere soldager, slik at vi kan kose oss med bilene våre... janerik171187, Morty999, norbakken og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 håper bilen din er å se på e30meet i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Jada, fri har jeg - billetten er betalt, medlemsskap fornyet - og alt er good to go! Så jeg gleder meg til E30Meet 2015!!! scoot og janerik171187 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 (endret) Klar vi er klar for E30Meet 2015. Vi kommer med tidsriktig overnatting på hjul, samt partytelt, gril osv som før... Det blir morro dette... Endret April 13, 2015 av Pedi Morty999, Tyggern, Xavi0n og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Gleder meg til og se denne live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Gleder meg til og se denne live Får ikke håpe du blir for skuffet da Den går jo inn i sin tredje sesong nå, og har rullet noen kilometer på de norske veier siden den kom på veien.. Men sant skal sies, jeg gleder MEG til å treffe deg og bilen din iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Får ikke håpe du blir for skuffet da Den går jo inn i sin tredje sesong nå, og har rullet noen kilometer på de norske veier siden den kom på veien.. Men sant skal sies, jeg gleder MEG til å treffe deg og bilen din iallefall Jeg blir nåkk ikke skuffet over bilen din den er nåkk mye mer gjennomført en min! Er vel 6-7 år lakken på min.. Men har en del planer for den etter vert nå som Den er godkjent! Skal bli kjekt å se b7en din å slå av en E28 prat Pedi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå