Orjan Skrevet Desember 4, 2023 Skrevet Desember 4, 2023 For et lekkert bygg! Du jobber godt Pal Ostgard og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Desember 4, 2023 Skrevet Desember 4, 2023 Imponerende og flott dette 😊 Pal Ostgard reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Desember 5, 2023 Skrevet Desember 5, 2023 On 12/4/2023 at 7:00 AM, Pal Ostgard said: Jepp,den sitter fast🤠 Kan du vise meg hvordan du festet din? Min er ikke festet
Pal Ostgard Skrevet Desember 5, 2023 Forfatter Skrevet Desember 5, 2023 2 timer siden, danskiii skrev: Kan du vise meg hvordan du festet din? Min er ikke festet Tok bare et flatjern som jeg skrudde fast i bakkant på den profilen som går rundt åpningen til brekket også punktet jeg på en mutter i riktig høyde sånn at jeg kunne skru en bolt inn med en lang forlenger forfra. danskiii, sveigis og skoglund reagerte på dette 2 1
danskiii Skrevet Desember 7, 2023 Skrevet Desember 7, 2023 On 12/5/2023 at 6:03 PM, Pal Ostgard said: Tok bare et flatjern som jeg skrudde fast i bakkant på den profilen som går rundt åpningen til brekket også punktet jeg på en mutter i riktig høyde sånn at jeg kunne skru en bolt inn med en lang forlenger forfra. Takker, det skal jeg også gjøre! Lei av at den sklir bakover hele tiden Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Mai 17, 2024 Forfatter Skrevet Mai 17, 2024 Klar for første kjøretur på 14år🤠 janerik171187, danskiii, JE og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Mai 17, 2024 Skrevet Mai 17, 2024 2 timer siden, Pal Ostgard skrev: Klar for første kjøretur på 14år🤠 På tide . Denne håper jeg at jeg får se nå en gang . For som tidligere nevnt så har jo du drømme e21en min .🙌 Pal Ostgard reagerte på dette 1
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2024 Skrevet Mai 17, 2024 2 timer siden, Pal Ostgard skrev: Klar for første kjøretur på 14år🤠 nydelig dag å ta første kjøretur på. Gratulere så mye med dagen å en rålekker e21 Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Mai 17, 2024 Forfatter Skrevet Mai 17, 2024 Trygt hjemme igjen🤠 Full av pollen,men fungerte bra og mange tommel opp langs veien😛 Zeveren og danskiii reagerte på dette 2
Pal Ostgard Skrevet Oktober 4, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2024 (endret) Da har bilen vært på biltilsynet for å få alle ombygginger inn i vognkortet og den gikk rett igjennom uten anmerkninger😃 Det var en der som sa til meg:Du vet du er gæren?.,og det må jo være positivt tenker jeg🤔😛 Da er den altså godkjent med M20B25,senkesett,breiere hjul bak enn foran og fritatt for sideblinklys. Til vinteren blir interiøret trekket om og det er vel det siste som skal gjøres for at bilen er 100% ferdig. Endret Oktober 4, 2024 av Pal Ostgard Orjan, Weltzin, janerik171187 og 5 andre reagerte på dette 8
sveigis Skrevet Oktober 4, 2024 Skrevet Oktober 4, 2024 Gratulerer med koslig vognkort 😊 Sagt det før men du har drømme e21 en min . Rette fargen rett motor ja alt . Husker jeg kjørte e21 med sånn motor på 90 tallet og det gikk godt . Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Oktober 4, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2024 11 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med koslig vognkort 😊 Sagt det før men du har drømme e21 en min . Rette fargen rett motor ja alt . Husker jeg kjørte e21 med sånn motor på 90 tallet og det gikk godt . Takk for det😃 veldig deilig å endelig kunne bare sette seg inn å kjøre seg en tur etter alle disse åra.
HakonLimseth Skrevet Oktober 4, 2024 Skrevet Oktober 4, 2024 Rått!! Grattis 😄 Blir det noe kjøring i år, eller er det rett på lagring?
Pal Ostgard Skrevet Oktober 4, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2024 14 minutter siden, HakonLimseth skrev: Rått!! Grattis 😄 Blir det noe kjøring i år, eller er det rett på lagring? Fikk skilter på tirsdag og har brukt den hver dag til nå😛,men er nok ikke veldig mange ukene igjen før den rygges inn i garasjen for siste gang denne sesongen.Setene skal ut å sendes til omtrekking ganske snart uansett også .
RF91 Skrevet Oktober 4, 2024 Skrevet Oktober 4, 2024 Gratulera med flott vognkort! Kan teinka meg at da e godfølelse i heimen no, ja 😄 sveigis og Pal Ostgard reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå