Pernezz Skrevet Desember 28, 2019 Skrevet Desember 28, 2019 (endret) 42 minutter siden, Pal Ostgard skrev: 1 time siden, Pernezz skrev: Har du et bilde av motorrommet ditt også? Ikke strøkent, men godt nok for meg Endret Desember 28, 2019 av Pernezz Pal Ostgard reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 28, 2019 Skrevet Desember 28, 2019 Veldig bra å se fremgang her Pål og misunner deg big time denne e21en. Pernezz: Her har du bygd deg en meget flott e21 på alle måter og gleder meg til å få sett den live .😀 Denne må jo gå godt med den motoren . Fine biler begge to 😀👍
Pernezz Skrevet Desember 28, 2019 Skrevet Desember 28, 2019 3 minutter siden, sveigis skrev: Veldig bra å se fremgang her Pål og misunner deg big time denne e21en. Pernezz: Her har du bygd deg en meget flott e21 på alle måter og gleder meg til å få sett den live .😀 Denne må jo gå godt med den motoren . Fine biler begge to 😀👍 Takker for det Jan Bilen er langt fra strøken, og har sine mangler, skraper og diverse rundtom. Men hadde den vært strøken så hadde jeg ikke turt å bruke den til det jeg har lyst til, nemlig en frisk kosebil om sommeren, samt kunne gasse litt på E30Meet (og hvis det dukker opp andre muligheter også). Neste på tapetet når det gjelder denne er å godkjenne den med motoren, og før jeg gjør det så blir det E34 540 bremser foran og bak, samt å bygge om til E30 bakstilling. Har allerede fått et skriftlig svar på at denne bilen kan godkjennes ombygd med 310 hk.
sveigis Skrevet Desember 28, 2019 Skrevet Desember 28, 2019 Akkurat nå, Pernezz skrev: Takker for det Jan Bilen er langt fra strøken, og har sine mangler, skraper og diverse rundtom. Men hadde den vært strøken så hadde jeg ikke turt å bruke den til det jeg har lyst til, nemlig en frisk kosebil om sommeren, samt kunne gasse litt på E30Meet (og hvis det dukker opp andre muligheter også). Neste på tapetet når det gjelder denne er å godkjenne den med motoren, og før jeg gjør det så blir det E34 540 bremser foran og bak, samt å bygge om til E30 bakstilling. Har allerede fått et skriftlig svar på at denne bilen kan godkjennes ombygd med 310 hk. Gøy å lese .😀 Er nettopp det jeg liker det du har gjort. En bil som ser bra ut og samtidig kan brukes . Ser frem til fortsettelsen her og ja denne skal jeg sitte på med til sommeren 😀😀
Pal Ostgard Skrevet Desember 28, 2019 Forfatter Skrevet Desember 28, 2019 Ser bra ut det motorrommet der Pernezz,jeg skal ha M20B25 så jeg skal beholde original ekspansjonstank og kanskje spylertank.Ser at du har lik radiator som jeg har kjøpt også☺️
Pernezz Skrevet Desember 29, 2019 Skrevet Desember 29, 2019 9 timer siden, Pal Ostgard skrev: Ser bra ut det motorrommet der Pernezz,jeg skal ha M20B25 så jeg skal beholde original ekspansjonstank og kanskje spylertank.Ser at du har lik radiator som jeg har kjøpt også☺️ Ja, den radiatoren fungerte fint når jeg var ute på Rudskogen på torsdagen på E30Meet👍🏼 Jeg var jo nødt til å modifisere den med tanke på inn- og utløp pga motoren. Og så var ikke de festene i bunnen helt 100% fra den kinesiske produsenten, så jeg måtte «smi» litt av gummien den står på. Men alt i alt er jeg fornøyd. Det som ikke er med på bildet av motorrommet mitt er det at jeg har ordnet meg spylerpumpe og tank oppi en metallbeholder laget for en Jägermeister-flaske😉 Og så er det kommet på plass et fjærbeinsstag fra Wiecher👍🏼 Pal Ostgard og danskiii reagerte på dette 2
Pal Ostgard Skrevet Januar 19, 2020 Forfatter Skrevet Januar 19, 2020 Litt opprydding i garasjen i dag,så da fikk bilen luftet seg litt i finværet😀 Hardtop og Mathiseen reagerte på dette 2
Pal Ostgard Skrevet Februar 29, 2020 Forfatter Skrevet Februar 29, 2020 Da er alt av bremse og bensinrør på plass og rompa begynner å ta form😀 KKME30, tambur4, fxslin og 4 andre reagerte på dette 7
RF91 Skrevet Mars 1, 2020 Skrevet Mars 1, 2020 Nesten så eg får lyst på E21 sjøl når eg ser korleis din begynna å sjå ut Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet September 13, 2020 Forfatter Skrevet September 13, 2020 Da er jeg så smått i gang igjen,har fått satt i veive,stempler og ny oljepumpe så da er bunndelen snart klar. Toppen skal sendes inn å få gått over ventiler og seter så da regner jeg med det burde bli en bra motor tilslutt😀 JE og danskiii reagerte på dette 2
Pal Ostgard Skrevet September 16, 2020 Forfatter Skrevet September 16, 2020 Lurte på en Schrick 272grader kamaksel også,er det noen i Norge som forhandler det eller er det Ebay som gjelder?
Pal Ostgard Skrevet Oktober 5, 2020 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2020 Da fikk jeg gjort litt i helga,nye bensintanker,påfyllingsrør pluss diverse slanger på plass. Fikk også begynt på på soltak og taktrekk montering. Har fått montert nye drenerings slanger,isolasjonsplatene i taket og tatt den første prøvemonteringen på den nye taktrekke i svart nirox. Tror det gjør seg😀 JE, sveigis og danskiii reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Oktober 5, 2020 Skrevet Oktober 5, 2020 Det er en fryd å se sånt arbeid som du gjør på denne .😀 Jeg mener at e21 323 i det er noe av det vakreste jeg vet om av eldre Bmw . Tenker du ser frem til å kjøre denne her ,selv om det ikke blir i morgen😀 Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Oktober 24, 2020 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2020 Etter det som ble en kamp..,er soltak og nytt taktrekk på plass og det er klart for vinduer😀 danskiii reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå