Otis Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Den EGR ventilen er bare å rense, så er den saken biff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Den EGR ventilen er bare å rense, så er den saken biff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Den EGR ventilen er bare å rense, så er den saken biff. Du mener det ja? Men hvorfor får jeg den feilkoden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Antar du får feilkode pga sot, slik at stempel ikke kan bevege seg, eller så er det dårlig med vakum, og da beveger den seg heller ikke. En EGR ventil er så ekstremt enkelt konstruert, at de svært sjeldent går i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Nyttig info ifra folk med erfaring og kunnskap er alltid nyttig! Ifht diesel så tror jeg at jeg har min siste I4 diesel, I6 diesel derimot... Hvor mye kan denne skremmes opp i evt? 09 520 Dat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 BSR tar ut 223hk/442nm på alle med 163/177hk ser det ut som. Fra 07. Jeg skal nok kjøpe meg en e61 innen 3 mnd kan det se ut som, og jeg har bestemt meg at jeg ikke skal ha 4 sylinder igjen pga lyden og vibrasjoner. Det suger i forhold til 6 sylinder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Blir aldri 4syl diesel på meg heller.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Antar du får feilkode pga sot, slik at stempel ikke kan bevege seg, eller så er det dårlig med vakum, og da beveger den seg heller ikke.En EGR ventil er så ekstremt enkelt konstruert, at de svært sjeldent går i stykker. Riktig, da er det bare å finne ut hvilken kombinasjon av verktøy jeg må ha. Siden den nederste bolten, på v.side sett forfra virker veldig vanskelig å komme til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Lang t- bracko nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Lang t- bracko nøkkel t-bracko, Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Seriøst? T <-------------- hvordan ser denne T en ut??? Lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Seriøst?T <-------------- hvordan ser denne T en ut??? Lol Visst du faktisk skriver såpass at man skjønner hva du mener, så ville det gjort ting enklere. Evnt bilde. En vanlig lang umbraco vil ikke komme til der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Er det flere måter og forklare hvordan en T - brakonøkkel ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Lyst å chippe m57tud25, hvem anbefaler dere? Rekner med at maskinen tåler å bli chippet? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 BSR, FMS, TRF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå