Alpejohn Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Må ha diagnoseutstyr for det. Trf som har laget denne tråden chipper, og STYR unna powerbox! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 MAD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Ja har prøvd og ta kontakt med han men som flere skriver får jeg ikke svar.. Men er vel kanskje bare på ferie:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Han er på ferie nå ja, skulle vel være tilbake om et par uker mener jeg. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 MAD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 ESS leverer også, på disse eldre utgavene kan du gjøre det selv ved en slik "gjør det selv" enhet via diagnoseporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Nå går bilen knapt under 2000 omdreininger.. Virker som den plutselig begynner og dra avogtil. Men som regel må bilen ligge over 2500 omdreininger for og ha noe drag. Kan det vere noe annet enn LMM? Skal sjekke LMM Torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Sjekka vakumslange til turbo? Ang svartid, jobber med dette. Det vil bli bedre nå som vi får ny forhandler rett utenfor Gjøvik. De som skal ha produkter (og ikke bare pjatt for at jeg skal se inn i ei magisk kule og feilsøke bilen), kan ringe 954 18 565 for å BESTILLE "gjør det selv" pakker. Vi tar ikke imot flere bestillinger på jobb hos meg per nå. Så fort ny forhandler er oppe og går vil det være mulig å booke tuning på vanlig måte hvor kunden slipper å gjøre noe. Ellers, god ferie -TRF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 med andre ord, tar ikke på deg å programmere bort dpf og egr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Jo, om du sender ecu, etter ferien. Dette er ikke noe problem, og blir gjort ila 1 virkedag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Er det noen "snake oil" produkter som anbefales til M57n? Tenker hovedsakelig innvendig motorrens/flush eller hva det kalles. Etter snart 200 000km med de superlange oljeskiftintervallene moderne motorer har, ser jeg for meg at det kan ligge litt dritt her og der. Er det også en oljetilsetning som anbefales, eller funker det like greit uten? Vet noen mener motoren går roligere med tilsetninger i oljen. Jeg prøvde en gang på E28n, men der kan jeg ikke si at jeg merket store forskjellen. Er det noen oljer som er bedre enn andre? Bavaria skal ha over 300kr literen, men det må da finnes alternativer som er like bra, bare billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Noen sier det ikke er bra å bruke slike rensegreier, at det kan skade motoren.. Liker tanken på å rense motoren innvendig da.. Den har sikkert endel dritt rundtom.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 -Vet du om noen god løsning for å få singelmasse svinghjul på en 330D 204 hk.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Vi har enkelmasse vi kan selge deg. Men hvor mye krefter er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Helt utrolig for en forskjell noen enkle modifikasjoner kan gjøre! Ut med denne: Inn med denne: Koble til denne til diagnosekontakten, for omprogrammering. Og vips! Bilen er ikke til å kjenne igjen! Makan til ett drag og turtallsvillighet hadde jeg aldri forventet før modifikasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Vi har enkelmasse vi kan selge deg. Men hvor mye krefter er det snakk om? er bremset 286hk og 650 NM, dobbelmasse holder ikke litt en gang Har prøvd lenge nå å få til å sveise og klokke opp det org, men får det ikke rett nok,,, Har to plata Tilton som skal på, så det må modifiseres litt for at det skal passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Helt utrolig for en forskjell noen enkle modifikasjoner kan gjøre! Ut med denne: Makan til ett drag og turtallsvillighet hadde jeg aldri forventet før modifikasjonene. Hvor kjøpe du denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå