Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Noen få bilder ifra September da jeg var der :)

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Godt det ikke skjer meg. Jeg hadde fint stilt meg opp på avkjøringen av banen og ventet på vedkommende

Nå traff han heldigvis ikke bilen. Vi merket ikke noe til det før en jeg kjenner som sto i den svingen og så på. Han som hadde sett det. [emoji3]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det kommer veldig an på hvor du kjører fra, og hvilken rute du tar (ferje/kjøre gjennom Sverige/overnatting på veien etc.). For tiden koster det €27 pr. runde (evt. fire for €100, ni for €209 osv.), men det er ikke usannsynlig at disse stiger frem mot sommeren. Hoteller og slikt koster det det normalt koster "overalt" om det ikke er noen større arrangementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrolig lyst nedover til sommeren en gang med m3en.. Men er så vanskelig og få med meg noen kompiser :P Er det noen tider midt på sommeren man bør styre unna grunnet for mye folk ? Oldtimer GP eller noe lignende hadde vert utrolig artig og fått med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på hedmarken, så muligheten for Sverige er der. Kanskje colorline har noen båter som går i nærheten nedover så kan jeg reise på ukedag utenfor høysesong så skal jeg klare å få greie priser der også :)

 

Ser ut som vi sliter med det samme Skulebollen, er få av mine kamerater som vil nedover. De fleste andre vil f.eks til Høljes på rallycross / bilcross og gatebil, eller til syden. For meg så hadde det ikke vært noe problem å kjøre nedover Europa og finne et fint land der man kan ta en ferie typ varmt muligheter for bading og et par pils.

Endret av Skårholen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen er jo et sted man må besøke når man har "bilsyke" :)

Stedet og stemningen er helt rått og første rundene på morgene er alltid like magiske med masse spenning i kroppen!

Det koster, men er vært alle kronene!

Helgene har vært risky business før med tanke på kjøretid! Men spent på 2015!

Hadde egentlig bestemt meg for kun og kjøre trackdaysi 2015, MEN blir spennende og se hva planene til ledelsen på ringen er:

From 1 May 2015, there will be a new pricing and utilization order for tourist rides on the Nürburgring. Through the innovative changes the Nürburgring expects shorter waiting times and more driving times especially at the busy weekends.

Er noe eget med turistkjøringa selv om det er mye rart utpå og risikoen er godt tilstedet i forhold til en trackday, kjører alltid med stor respekt selv om adrenaline og horna kommer rimelig fort når man først har slippi utpå:)

Endret av jhkdt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Noen som er med på fellestur i Juni/Juli måned? Var der i midten av juli ifjor, helt fantastisk opplevelse som må oppleves igjen! Var nesten ikke en kjeft på banen heller, av 5 runder hadde jeg to helt for meg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...