Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

haha ja,

 

Ser det er de samme folkene som går igjen å henger fra div kraner og galskap såvidt i ei hånd.

 

Farlig hobby i lengden det der :P

 

Bedre å kjøre ifra seg et par runder på Rudskogen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja,

Ser det er de samme folkene som går igjen å henger fra div kraner og galskap såvidt i ei hånd.

Farlig hobby i lengden det der :P

Bedre å kjøre ifra seg et par runder på Rudskogen da :D

Helt klart bedre å kjøre fra seg på bane ;-) ikke at jeg har prøvd :'( men har fått sittet på med en e36 som hadde rundt 460 gamp på hjula :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dette med risikoen folk er villig til å ta nå med bedret eksponering (youtube etc) vært et tema i FMX miljøer? Mener å huske at noen av de gamle heltene kritiserte dagens situasjon kraftig, da det tross alt er en hel del dødsfall når folk skal gjøre tøffe ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dette med risikoen folk er villig til å ta nå med bedret eksponering (youtube etc) vært et tema i FMX miljøer? Mener å huske at noen av de gamle heltene kritiserte dagens situasjon kraftig, da det tross alt er en hel del dødsfall når folk skal gjøre tøffe ting.

Tviler ikke :-P

Jeg blir nødt til å Google litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så greit med El-biler på 70-80-tallet :mrgreen: Syrebatterier er både tungt og plasskrevende.

Verden går fremover og det også elektrokjemisk, det er sikkert! Det har det siste året blitt gjort en del vellykkede forsøk med kondensatorer som kan holde på en god mengde energi. Fordelen er at de kan lades opp temmelig raskt(sekunder) :) La oss si at man lader på hvert busstopp på en rutebuss og at en oppladning går ca. en mil? Jeg vet dette har blitt testet i Asia og fungerer såvidt jeg vet godt.

 

mercedes-benz-w123-electric-5.jpg

attachment.php?attachmentid=306890&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører 10-15+mil hver dag bare for å sette tanker og impulser i system, dette hjelper meg å leve livet litt i slow motion i en fast forward tilværelse.. Det er noe med å være på veien, hvordan tiden går saktere når kroppen forflyttes i grei hastighet. Uansett, jeg har prøvd å få andre til å relatere til dette, men folk ser bare rart på meg.. De skjønner ikke dette med å leve saktere i fart.

 

Det tok noen år før jeg ble vant til ensomhet, nå ser jeg ingen annen levevei.. Ikke fordi jeg ikke er interessert i folk, mer fordi jeg holder for lavt tempo.. 

 

 

DSC_0541_zpsr88rjluh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så greit med El-biler på 70-80-tallet :mrgreen: Syrebatterier er både tungt og plasskrevende.

Verden går fremover og det også elektrokjemisk, det er sikkert! Det har det siste året blitt gjort en del vellykkede forsøk med kondensatorer som kan holde på en god mengde energi. Fordelen er at de kan lades opp temmelig raskt(sekunder) :) La oss si at man lader på hvert busstopp på en rutebuss og at en oppladning går ca. en mil? Jeg vet dette har blitt testet i Asia og fungerer såvidt jeg vet godt.

 

 

 

Du vet ikke tilfeldigvis vekten på den mersa der? så TUNG ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja BMW er ikke fremmed for elektrisitet som drivlinje i bil, helt tilbake til 1972 så eksperimenterte de med å bygge en BMW 1692 om til å ha elektrisk drivlinje. Bilene var ett blikkfang under Sommer OL i München i 1972 og ble brukt til å kjøre deltagere rundt, være følgebil under maraton og som kamerabiler for TV selskapene. Bilen hadde en rekkevidde på 50 km og kunne nå en toppfart på ca 105 km/t, egentelig ikke så aller værst ytelser med tanke på datidens elbil teknologi ;)

post-47692-0-67803100-1413324614_thumb.j

post-47692-0-51507900-1413324631_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja BMW er ikke fremmed for elektrisitet som drivlinje i bil, helt tilbake til 1972 så eksperimenterte de med å bygge en BMW 1692 om til å ha elektrisk drivlinje. Bilene var ett blikkfang under Sommer OL i München i 1972 og ble brukt til å kjøre deltagere rundt, være følgebil under maraton og som kamerabiler for TV selskapene. Bilen hadde en rekkevidde på 50 km og kunne nå en toppfart på ca 105 km/t, egentelig ikke så aller værst ytelser med tanke på datidens elbil teknologi ;)

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

hva i alle dager er den skapningen nærmest på bildet?  :whut:

og hvorfor er tråden din stengt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Kjøre rundt på tomme veier med god musikk på anlegget <3 Ikke helt sikker på hva du mente med å leve i slow motion i fast forward tilværelse eller hva du kallte det Nytern, men jeg er åpenbart enig med deg!

 

:love:

 

 

Vi er så tilgjengelige, vi er så midt oppi alt hele tia.. Det moderne mennesket har på en eller annen måte blitt avhengig av støy, jeg sier avhengig fordi alle har jo et valg og en ser jo hva majoriteten velger. Vi har ikke engang tia til å besøke hverandre lenger, og gjør vi det er det aldri helhjertet. En har alltid ett øye på telefonen, tankene på ting en skal rekke, ofte meningsløse ting sådan.. Gudene veit, det er bare for mye av alt og for lite av ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man endrer et inlegg på tapatalk? Har aldri fått det til :(
Trykk på innlegget ditt, så skal det være en penn elns oppig høyre hjørne :-)
:love:Vi er så tilgjengelige, vi er så midt oppi alt hele tia.. Det moderne mennesket har på en eller annen måte blitt avhengig av støy, jeg sier avhengig fordi alle har jo et valg og en ser jo hva majoriteten velger. Vi har ikke engang tia til å besøke hverandre lenger, og gjør vi det er det aldri helhjertet. En har alltid ett øye på telefonen, tankene på ting en skal rekke, ofte meningsløse ting sådan.. Gudene veit, det er bare for mye av alt og for lite av ingenting.
Godt skrevet! Det er fantastisk med stillhet rundt seg til tider...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...