Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

houff, sjåfør på kamerats SLITNE w124 300 sugediesel, nesten 10cm slark i rattet, ligger elendig på veien og selvfølgelig i ekte notodden-stil: sinnsyk basskasse, og 6 stk 6*9 høyttalere i en "vegg" bak bakseta som er feilstilt så diskanten bare skjærer i øra... hver gang jeg sier ja til å være sjåfør så husker jeg hvorfor det var så lenge sia sist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, 300 sugediesel av den gamle sorten er late saker :P Kjører seg 300 sugediesel, men jeg har 24 ventilern på 136hk. Dvaske saker, har ikke kjørt gode gamle 12 ventilern på 113hk, men har kjørt 250 på 92hk og det virker faktisk litt trafikkfarlig dersom man ikke er vant til å kjøre med gassen i bunn hele tiden :) Nå er de jo faktisk laget slik og er laget for å tåle presset, de trenger bare god tid på å komme opp i marsjfart.

Så har stort sett alle levd et hardt liv, og på Notodden går det bare en vei for dem. Ettersom snekka er såpass slakk som det høres ut som skal du ikke se bort ifra at bilen har gått 4-500 000km. Min snekke ble overhalt på 430 000km. Noen dårlige endeledd og bærearmsforinger så har man helt villt skjæivslitte dekk og helt vilt dårlige vei-egenskaper.

 

Jeg kom rett inn døra her nå, kjørte 124n min til og fra en kompis, la ut noen sladder på våta her og der, banka litt motorvei. Lett å bli glad i en så god bil!

Skal sies at min er i 100% teknisk stand, og har jobbet hardt for å få det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, 300 sugediesel av den gamle sorten er late saker :P Kjører seg 300 sugediesel, men jeg har 24 ventilern på 136hk. Dvaske saker, har ikke kjørt gode gamle 12 ventilern på 113hk, men har kjørt 250 på 92hk og det virker faktisk litt trafikkfarlig dersom man ikke er vant til å kjøre med gassen i bunn hele tiden :) Nå er de jo faktisk laget slik og er laget for å tåle presset, de trenger bare god tid på å komme opp i marsjfart.

Så har stort sett alle levd et hardt liv, og på Notodden går det bare en vei for dem. Ettersom snekka er såpass slakk som det høres ut som skal du ikke se bort ifra at bilen har gått 4-500 000km. Min snekke ble overhalt på 430 000km. Noen dårlige endeledd og bærearmsforinger så har man helt villt skjæivslitte dekk og helt vilt dårlige vei-egenskaper.

Jeg kom rett inn døra her nå, kjørte 124n min til og fra en kompis, la ut noen sladder på våta her og der, banka litt motorvei. Lett å bli glad i en så god bil!

Skal sies at min er i 100% teknisk stand, og har jobbet hardt for å få det slik.

Er en om606 faktisk, går ikke så værst rett fram når du først får litt fart på den :) 124 er fantastiske biler om de er i god stand, men den her virker rævkjørt ettet alle kunstens regler... står 320 i instrumentpanelet, men det gjorde det sikkert en gang for mange år siden og :P

foringer? Trur de forsvant for en stund siden, nesten skummelt.. du svinger, så skjer det ingenting med en gang, før den "legger" seg på sida og svinger brått "i ett byks", så du må rette opp igjen og gjenta prosedyren før du er gjennom svingen :)

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt Valen, jeg. Han har dog dårlige vitser han og som andre komikere. Han er jo utrolig dyktig på parodi og mimikk. Bare sjekk parodien på tidligere statsråd Kleppa. Priceless :D

Men at han gjør mye rart privat er jeg enig i. Jeg kjenner ingen som liker han. Tror noen ganger at jeg og ledelsen i Tv-Norge er de eneste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...