Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dumt spørsmål : jeg er vandt med god gammel glødediesel... jeg har kun sett glødelampe på 120d en min 1 gang. . Det var når jeg henta den av selger på østlandet... skal den ikke gløde hver gang den kaldstarteS???? [emoji15]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål : jeg er vandt med god gammel glødediesel... jeg har kun sett glødelampe på 120d en min 1 gang. . Det var når jeg henta den av selger på østlandet... skal den ikke gløde hver gang den kaldstarteS???? [emoji15]

 

 

Gløder ikke pluggene når man låser opp bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg jobbet med før hadde E90 320d , han mente må den gløda når man låste opp bilen. 

Har ikke hatt behov for å gløde 525d'en mer enn en gang, da den hadde stått over natta. Mulig det er noe av det samme? Har ikke sett glødelampa mer enn den gangen, den andre bilen min måtte glødes 1-2 sekunder før hver oppstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte prickbort i går , gleder meg til å prøve :) kjedelig å svampe bil om vinteren [emoji14]

Jeg vasker alltid bilen for hand fordi om jeg bruker prickbort, så god er den ikke spør du meg, vertfall på vinteren [emoji14] skal dere ha god avfetting som tar alt, til og mer voks, bruk biltema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg jobbet med før hadde E90 320d , han mente må den gløda når man låste opp bilen.

F10en gløder i kanskje to sekund hvis det er kaldt ute, skjer ikke annet enn at det kommer et glødetegn i displayet og at den drøyer 2 sek med å starte etter å ha trykka på start knappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...