Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er meg du peker til ang klaging så er det ikke klaging.

Jeg lurer på hvordan bilen fungerer og syns det var rart at det vistes første gang men ikke etter.

Har aldri vært borti dette på noen av de 13 andre bilene jeg har hatt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er meg du peker til ang klaging så er det ikke klaging.

Jeg lurer på hvordan bilen fungerer og syns det var rart at det vistes første gang men ikke etter.

Har aldri vært borti dette på noen av de 13 andre bilene jeg har hatt... :)

Sikker på at du ikke kjører bensin :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er meg du peker til ang klaging så er det ikke klaging.

Jeg lurer på hvordan bilen fungerer og syns det var rart at det vistes første gang men ikke etter.

Har aldri vært borti dette på noen av de 13 andre bilene jeg har hatt... :)

Er helt normalt.

Ville vært mer bekymret hvis du må vente på den.

Den begynner å gjøre seg klar for start når du åpner den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til en bransjekollega som spurte tekniker på bavaria : Hei igjen , når det gjelder bilen din så skal ikke glødelampa lyse, den starter glødeprosess når du trykker start/stop knappen, det er bare et like sekund mer starttid om den må gløde ekstra. De er kjappe. At glødelampa lyser kan være et tegn på feil, men er det borte kan det kun ha vært en engangshendelse eller en feil som er skapt av en bestemt engangshendelse. Hvis den begynner å lyse konstant må vi sjekke den.

-----

Så den gløder når man trykker på startknappen [emoji6]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om jeg hadde kjøpt originale Alpina felger på en non Alpina BMW... Alt for mye penger å bruke på felger som man risikerer å kantkjøre i byen eller rett og slett ødelegge på den elendige veistandarden. Ja jeg vet at kvaliteten er helt topp men det koster virkelig mer en det smaker synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt enig.... Da er det bedre å kjøpe de brukt til halve prisen så lenge de er i god stand...

 

Finnes mange fine felger til 20k som man heller burde kjøpe synes jeg...

 

Ja, det finnes mye brukbart. Men skal jeg ikke ha Alpina så skal jeg ha 18" felger (som passer utseendemessig og er av respektabel kvalitet, ikke replica) som jeg kan bruke med runflat-sommerdekkene jeg fikk med bilen.

 

Anbefal meg gjerne noen felger! Kan også selge dekka løst og kjøpe 19" felgpakke, men vil ikke ha 20" for da må jeg senke bilen.

 

Shiiiiiieeeeeeeeeeeeeeet.

 

Jeg ville hørt med Koed, de er vel offisiell leverandør.

 

Du har ikke vurdert disse?

Har tenkt på de, men de er for store og jeg har ikke penger akkurat nå. Jeg har penger til dette rundt mai-juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...