Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Normale mennesker har ikke hagen full av E30 heller (vet ikke om du har forsikring på alle?) :P

 

 

hehe, e30 koster nada å forsikre, veteran vøtt ;)

 

men pajeron jeg handla ligger på 4500kr ca i året delkasko, 3k ca ansvar, med 70% bonus, 

 

synes prisen er ca samme som da jeg fikk lappen bare mer bonus :P ikke synket noe veldig ivaffall.

 

 

 

 

 

noekult 

Til syvende og sist spiller det ingen verdens rolle om en bil er raskere, hvis de har flust med hk uansett. Man velger slike biler basert på følelser. Audi TT gjør nada for meg, klarer bare ikke å få følelser for den bilen. Da vil jeg heller ha Ford RS med fem sylindere og forhjulstrekk, den tiltrekker følelsene mer. For andre er TT en kul bil og Ford Focus RS enn for alminnelig og kjedelig bil, og det er selvsagt helt OK og begge oppfatninger (meninger) er selvsagt like gode eller dårlige.

 

 

"værste" jeg har lest på nett er en som drømte om å ha en mitsubishi asx,

 

erre' mulig å drømme om en slik en tenkte jeg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt over 30000 med c6 og 60000med e91. For meg har begge bilene sine fordeler og ulemper. E91 var preLCI, og navihjulet+idrive menyer osv er heelt rævva sammenlignet med audien. Audien viser feks gps, og skjermbilde mellom turteller og speedo vis man vil. Et utrolig savn for meg i e91. I e91 brukte jeg lang tid på å venne meg til vindusknappene, og jeg tok ofte ned bakruten istedet for fremrutene pga plasseringen. Audien har også hjul til å bytte sang/volum på rattet, en fantastisk mye bedre ide enn bmwen med knapper. Da driter jeg i om håndtaket i taket har myk demping eller ikke.

Det finnes også ting jeg likte bedre med bmwen, som feks setene og kjørefølelsen..

Angående plastfølelse osv, så syns jeg det var mye hips om haps, ingenting jeg hang meg opp i.

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan lagre en nettside i google chrome?

fant ikke noe glupt ved å google det heller :P

Nå sitter jeg ikke på en PC så får prøve å ta det fra hukommelse:

1: høyreklikke på fanen og "legg til bokmerke" eller noe slikt?

2: finnes vel ei stjerne helt til høyre i URL-feltet du kan trykke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

MariusW, on 04 Oct 2015 - 23:15, said:

Nå sitter jeg ikke på en PC så får prøve å ta det fra hukommelse:

1: høyreklikke på fanen og "legg til bokmerke" eller noe slikt?

2: finnes vel ei stjerne helt til høyre i URL-feltet du kan trykke på?

 

lagre side, ikke bokmerke,

 

Lagre som i å legge den til i bokmerker eller som å lagre som et html dokument?

 

lagre som html dokument

 

annonse på en bil jeg har kjøpt som er sletta, men har den oppe i en fane her, men sia dne er sletta så kan jeg ikke åpne i noen annen leser heller :P

 

 

 

 

noekult, on 05 Oct 2015 - 00:04, said:

Ingenting galt i det da :) Litt vanskelig å forstå, men ser ingenting galt med det... :)

 

 

 

 

greit da, kan jo blir litt kule, hehe

 

post-46372-0-19404800-1444020246_thumb.j

 

om det var asx jeg fant bilde av da :lol: 

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagre side, ikke bokmerke,

 

 

lagre som html dokument

 

annonse på en bil jeg har kjøpt som er sletta, men har den oppe i en fane her, men sia dne er sletta så kan jeg ikke åpne i noen annen leser heller :P

 

 

ctrl + p for å printe. Så antar jeg du kan lagre som pdf :)

 

Evt. ctrl + s for å lagre. Men da er det fare for at det ikke blir seendes helt riktig ut.

 

Eller så kan du ta printscreen av siden.

 

Ett hav av muligheterer !

(finnes såkalte crawlere som kan lagre siden komplett med alle assets for deg også. Typ, bilder, ikoner linker osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...