Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ufattelig usæriøst av lønningskontoret og GLEMME å gi meg lønn idag :S Endelig hjemme etter 9 dager arbeid også klarer dem ikke å sette over penger.......

Skrevet

Jeg har tydligvis fått alzheimer i helga..

Hadde en kunde på telefon nå og ga han nr mitt for at han skulle ringe opp igjen.

2 timer senere ringer han på firmatelefon og lurer på hvem jeg ga han nr til, og det flotte var at det ikke var i nærheten av nr mitt engang :P

Litt fjern ja..

Ikke huska jeg koden på kortet når jeg fylte bensin i dag heller, måtte ringe dama å spør henne.

Skrevet

Hehe, tror nok ikke du er den eneste som er litt fjærn innimellom.

Jeg mener, hvordan er det mulig å komme ut av tellingen når det er snakk om 4 skjeer kaffe?

Skrevet

Jeg mener, hvordan er det mulig å komme ut av tellingen når det er snakk om 4 skjeer kaffe?

Jeg har gjerne litt antydninger til Alz jeg også. Jeg har faktisk glemt ut hele lørdagen. :lol:

Skrevet

1 - 2- eh-- 1 - 2

Skrevet

Ikke huska jeg koden på kortet når jeg fylte bensin i dag heller, måtte ringe dama å spør henne.

Hehehe... jeg har også dager med skikkelig gjennomtrekk i hodet. Spesielt koden til husalarmen og mobilen er som blåst vekk enkelte dager. Koden til PC´en var ofte et problem helt til jeg fikk fingeravtrykk access control. Dette og/eller biometrisk gjenkjennelse vil jeg ha på alt annet også.

Skrevet

Inngangskoden til jobben på det gamle kontoret hente det jeg glemte.

Pinkoden til bankkortet mitt klarte jeg også glemme i Italia i høst. Prøvde 2 ganger i minibank, og tenkte at skal jeg prøve en gang til skal jeg være SIKKER på at jeg husker rett. Hva var koden jeg prøvde? Joda, Den nevnte koden til kontoret :)

Om jeg treffer på en kortautomat med numrene opp ned må jeg også tenke lenge :) Koden sitter liksom i fingra.

Skrevet

En kompis av meg måtte ringe hjem til kjerringa for å spørre hvor han bodde :)

Til hans unnskyldning så hadde han vært på jobb i nesten 30 timer i strekk.

men likevel :)

Skrevet
En kompis av meg måtte ringe hjem til kjerringa for å spørre hvor han bodde :)

Til hans unnskyldning så hadde han vært på jobb i nesten 30 timer i strekk.

men likevel :)

Den var drøy Hehe , er noen ganger jeg bare ikke klarer å huske noe ip adressen på jobb! men ellers husker jeg da hvor jeg bor :mrgreen:

Skrevet

Spesielt... i statene selges 1-serien kun som coupé, 328i som 3-serien med den minste motoren, 5-serien kun med bensinmotorer, 740i som 7-serien med den minste motoren, X3 kun med bensinmotorer og kun som Xdrive... og X1 selges ikke i det hele tatt.... :?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...