Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har tydligvis fått alzheimer i helga..

Hadde en kunde på telefon nå og ga han nr mitt for at han skulle ringe opp igjen.

2 timer senere ringer han på firmatelefon og lurer på hvem jeg ga han nr til, og det flotte var at det ikke var i nærheten av nr mitt engang :P

Litt fjern ja..

Ikke huska jeg koden på kortet når jeg fylte bensin i dag heller, måtte ringe dama å spør henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke huska jeg koden på kortet når jeg fylte bensin i dag heller, måtte ringe dama å spør henne.

Hehehe... jeg har også dager med skikkelig gjennomtrekk i hodet. Spesielt koden til husalarmen og mobilen er som blåst vekk enkelte dager. Koden til PC´en var ofte et problem helt til jeg fikk fingeravtrykk access control. Dette og/eller biometrisk gjenkjennelse vil jeg ha på alt annet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngangskoden til jobben på det gamle kontoret hente det jeg glemte.

Pinkoden til bankkortet mitt klarte jeg også glemme i Italia i høst. Prøvde 2 ganger i minibank, og tenkte at skal jeg prøve en gang til skal jeg være SIKKER på at jeg husker rett. Hva var koden jeg prøvde? Joda, Den nevnte koden til kontoret :)

Om jeg treffer på en kortautomat med numrene opp ned må jeg også tenke lenge :) Koden sitter liksom i fingra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg måtte ringe hjem til kjerringa for å spørre hvor han bodde :)

Til hans unnskyldning så hadde han vært på jobb i nesten 30 timer i strekk.

men likevel :)

Den var drøy Hehe , er noen ganger jeg bare ikke klarer å huske noe ip adressen på jobb! men ellers husker jeg da hvor jeg bor :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt... i statene selges 1-serien kun som coupé, 328i som 3-serien med den minste motoren, 5-serien kun med bensinmotorer, 740i som 7-serien med den minste motoren, X3 kun med bensinmotorer og kun som Xdrive... og X1 selges ikke i det hele tatt.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...