Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med en senere W211 stasjonsvogn med facelift (2006-09)... de er iallefall store nok og etter min mening finere enn E61... :)

Finere enn E61 med M-sport? Der er virkelig smaken som baken altså :) Selv med AMG pakka så blir 211 alt for Taxi for meg, men pen og elegant er den jo :)

Hehehe... jeg kjørte "taxi" i nesten 5 år jeg med mine MB´er (W201 og W124) uten å ta skade av det (tror jeg)... :)

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er skrevet om tidligere, men Sport Auto Magazine har kjørt en offisiell runde rundt Nürburgring Nordschleife med F20 M135i på 8:18. Dette er knapt tre sekunder etter E82 1M Coupé, men hele 7 sekunder hurtigere enn E46 M3. Jeg liker konseptet... :)

kqg1fcmvwkt5gbkvmsv9.jpg

Skrevet

Mange sier mye rart om designet til F20....men jeg synes den ser ut som en tøff liten jævel jeg altså, iallfall med M-Sport og som M135I 8) 1M er helt hinsides rå og parkerer det meste både i design og på asfalten, synd den bare ble produsert i ett begrenset antall.

Skrevet

Hele 1-serien er jo for spesielt interesserte... Hatchback med knøtt bagasjeplass og 4-seter cab med ubrukelige bakseter (hvorfor ikke bare gå for Z4 med en gang?). Coupéen er grei nok, men kun som en kjøremaskin (må ha skikkelig motor).

M135i i coupe hadde vært heftig!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...