Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med en senere W211 stasjonsvogn med facelift (2006-09)... de er iallefall store nok og etter min mening finere enn E61... :)

Finere enn E61 med M-sport? Der er virkelig smaken som baken altså :) Selv med AMG pakka så blir 211 alt for Taxi for meg, men pen og elegant er den jo :)

Hehehe... jeg kjørte "taxi" i nesten 5 år jeg med mine MB´er (W201 og W124) uten å ta skade av det (tror jeg)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er skrevet om tidligere, men Sport Auto Magazine har kjørt en offisiell runde rundt Nürburgring Nordschleife med F20 M135i på 8:18. Dette er knapt tre sekunder etter E82 1M Coupé, men hele 7 sekunder hurtigere enn E46 M3. Jeg liker konseptet... :)

kqg1fcmvwkt5gbkvmsv9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier mye rart om designet til F20....men jeg synes den ser ut som en tøff liten jævel jeg altså, iallfall med M-Sport og som M135I 8) 1M er helt hinsides rå og parkerer det meste både i design og på asfalten, synd den bare ble produsert i ett begrenset antall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 1-serien er jo for spesielt interesserte... Hatchback med knøtt bagasjeplass og 4-seter cab med ubrukelige bakseter (hvorfor ikke bare gå for Z4 med en gang?). Coupéen er grei nok, men kun som en kjøremaskin (må ha skikkelig motor).

M135i i coupe hadde vært heftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...