Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut denne! Gyrokamera montert på r-sykkel som kjører rundt nurburgring, syns det var tøft

https://www.youtube.com/watch?v=Slx0EmJo85c#t=106

Det interessante er at det ikke går så mye fortere med r-sykkel enn med skikkelige biler som f.eks Porsche 911 Turbo (snarere tvert imot... spesielt i svingene), men opplevelsen... minner mye mer om et jagerfly enn om en bil... :cool:

Skrevet

Svarte felger er ikke så spesielt da :P jeg personlig er ikke noe "fan" av det.

Men smaken er som baken!

Svarte felger passer til bilen hvis jeg folierer den, men hvis ikke så går jeg for Hartge replika felger. 

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om den nye oppdelingen av bimmers pr. idag med 27 emner i dette... "Alt annet" forumet og ikke mindre enn 28274 emner i "Annet BMW relatert" forumet. Noe sier meg at en større oppgave vedr. opprydning i bimmers venter på administratorene. Dette virker... med all respekt... ikke rasjonelt og fornuftig. Er f.eks "Hjelp med angrerett på privat bilkjøp" en spesifikk BMW tråd?... eller hva med "Del hva du støtte på - en "spotte"- tråd"?... eller tråden "Tips til lekebil"?...osv. osv... :???:

Skrevet

Di blir sikkert flyttet når noen får tid:)
Folk på bimmers er ganske kjapt ute med og dømme ting nord og ned. Gji det litt tid! Det ordner seg.

Helt rå film med MC på nurburgring ja!

Skrevet

Mitt siste innlegg skal ikke oppfattes som negativ kritikk av bimmers. Jeg er her inne fordi jeg stadig liker forumet og har stor tro på konseptet. Jeg er imidlertid litt usikker på dagens oppdatering når det gjelder oppdeling av underforaene.

Skrevet

Quattroporte til 300K var billig, og en hverdagsbil man ikke ofte ser. Mon tro hvor mye det koster å vedlikeholde?

Men skal du virkelig gå for det, eller er det litt dagdrømming/ønsking i bildet? ^^ Hvis så, vil jeg gjerne sitte på en tur eller 5 :P

En salig blanding...Har kontant til å kjøpe bilen i tyskland og momse den inn...også enten bruke den på prøveskilt og selge den med fortjeneste, eller betale regavgiften og ha den som brukskosebil <3

Ja du skal få liv til å sitte på.. no stress :P

Skrevet

Lenge og lenge du. Husker det som om det var i går. Det var en kveld i oktober hvor jeg gikk gatelangs på Stovner. Jeg hørte musikken komme nærmere og nærmere og nærmere, uten at det var bekymringsverdig i seg selv. Det var lyden av en rekkesekser, og når denne nærmer seg meg kunne jeg høre at farten avtok. Det siste jeg husker er at jeg hører noen rope Alla Alla, samtidig som jeg kjente en forferdelig sterk og vond lukt. Derfor var jeg helt sikker på at jeg hadde med en pakistaner å gjøre. I neste våkne øyeblikk befinner jeg meg rikshospitalet med en gråtende Wicky hengende over meg. Det viste seg at det var han som hadde plantet en kniv i ryggraden min denne oktobernatten på Stovner...

Litt mer seriøst...  Var knivstikking på stovner for 2 dager siden....

Skrevet

Apropos Pussy Riot (som jeg har stor respekt for når det gjelder politisk budskap)... Nadezhda Tolokonnikova er hot... :)

Helt enig, hun har rettogslett X-faktoren :) Så en dokumentar om dem for ikke lenge siden og tok meg selv i å fundere på hvor bortkastet det var å ha en sånn skjønnhet i fengsel.

Skrevet

Litt mer seriøst...  Var knivstikking på stovner for 2 dager siden....

Vet det. Politihelikopteret hang over oss da vi jobbet på Grorud.

Skrevet

Ja det er fullt av hat og rasisme og drama. Vi var gode venner før...men så falt vi for samme jente begge to...Og det ble endel kniving...Endte opp med at Fredrik90 stakk av med henne...Men han ville bare lure henne i baksete av e34 sin... Jenta er nå en fulltids-sinna-blogger... Derfor det alltid er bitching mellom oss tre dessverre.

Hmm, fremstilles jeg som voldtekts mann her eller?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...