Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... :).

Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er :)

Har ingen av dere vært på jobb i dag?

Skrevet

makan til drittdag skal man lete lenge etter.

begynner med at dne inkompetente lærlingen har målt feil på spottegningene så de traff jo feil i gipstaket seff :P

så når jeg kommer hjem tenkte jeg begynne å grave litt til en parkeringsplass.

tok da fram minitraktoren (plentraktor) og hengern, men ene bolten jeg hadde testet om holdte til å "fikse" at diffen gikk her (tilsvarende sveis men drplig plass så vakke så enkelt det) og enhjulstrekk funker ikke så bra på den :P

så måtte da dytte ut turbobilen fra garasjen så jeg kunne dra fram sveisen og sveise diffen på den,

begynte da å sveise, men sveisepistolen gikk da til hellvete. men hadde heldighvis ny så fikk bytta.

fikk da sveisa diffen,

tok da å fant fram startbatteriet til traktorgraveren. la det i hengern, kjørte bort til gravern, fikk starta den,

kjørte så bort til der jeg skulel grave, men da gikk ene hydraulikkslangen til hellvete på gravern :P

tenkte nå gidder jeg ikke mer, så skulle da flytte minitraktoren til der den pleier å stå igjen, men da kuka styringa seg på den tilslutt falt styrestaget av, så nå står den fint midt i hagen.

når jeg kom inn og satt meg ned i stolen for å skrive her så datt notatblokka mi ned i et glass vann.

så tror jeg sier at jeg ikke skal gjøre noe mer idag jeg. :P

Skrevet

Har ingen av dere vært på jobb i dag?

Nei jobb skulker man på slike dager :D

Neida..hadde noen fridager til overs så da synes jeg det passet greit å ta dem når været er på sitt beste :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...