Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nrk3 driver de sex-informatikk.... barn i 3-4 klasse snakker om "ååå jeg var naken foran helsesøster så tror hun er gravid"... og jentene leker med plastdildoer...

its like...WTF!??!?!?!

Skrevet

Åjoda. Det ble pult mye på ungdomsskolen på 90-tallet også.

Og når man tenker over hva vi så på - det er sjukt mye vold i f.eks Tom & Jerry. Og de beste seriene fra den tiden er jo nettopp action-seriene.

MASK

Thundercats

Masters Of The Universe

Transformers

Teenage Mutant Ninja Turtles

etc etc

Og en liten digresjon - den nye TMNT-filmen ser feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ut!

Skrevet

Ikke rart det pules i 7.klasse i dagens samfunn... Var ikke slik da vi var unge.

Ja ting har forandret seg fort på få år synes jeg, litt skummelt egentelig.

Skrevet

Skal kjøpe nye grill, er det "High Gloss" eller "matt" som gjelder? :P Bilen er Sort e90

High gloss, alltid uansett. Matt ser bare ulakkert ut.

Skrevet

På nrk3 driver de sex-informatikk.... barn i 3-4 klasse snakker om "ååå jeg var naken foran helsesøster så tror hun er gravid"... og jentene leker med plastdildoer...

its like...WTF!??!?!?!

Jeg boikotter barnetv på Nrk3 her i hus...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Kan tippe at han var en idiot !

Bilen er jo dritstygg, samtidig som du får plass til mye motor i en lett bil. Så hvorfor ikke :P

Skrevet

Fantastisk kommentar. Så fordi jeg ikke liker utseendet på de gamle holkene, så går du til personangrep?

Du vet lite om hvordan jeg ser ut, men jeg vet ganske mye nå om din mentale alder.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...