Kvasi Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Barnetv var definitivt bedre før ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 På nrk3 driver de sex-informatikk.... barn i 3-4 klasse snakker om "ååå jeg var naken foran helsesøster så tror hun er gravid"... og jentene leker med plastdildoer... its like...WTF!??!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Ikke rart det pules i 7.klasse i dagens samfunn... Var ikke slik da vi var unge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Åjoda. Det ble pult mye på ungdomsskolen på 90-tallet også. Og når man tenker over hva vi så på - det er sjukt mye vold i f.eks Tom & Jerry. Og de beste seriene fra den tiden er jo nettopp action-seriene. MASK Thundercats Masters Of The Universe Transformers Teenage Mutant Ninja Turtles etc etc Og en liten digresjon - den nye TMNT-filmen ser feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ut! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Ikke rart det pules i 7.klasse i dagens samfunn... Var ikke slik da vi var unge. Ja ting har forandret seg fort på få år synes jeg, litt skummelt egentelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 http://www.carthrottle.com/seeing-this-beautifully-restored-bmw-2002-wrecked-by-a-17-year-old-is-a-devastating-sight/ Hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 http://www.carthrottle.com/seeing-this-beautifully-restored-bmw-2002-wrecked-by-a-17-year-old-is-a-devastating-sight/ Hvorfor ? Because racecar. Kvasi og HalvorK reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Skal kjøpe nye grill, er det "High Gloss" eller "matt" som gjelder? Bilen er Sort e90 High gloss, alltid uansett. Matt ser bare ulakkert ut. rublings reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 http://www.carthrottle.com/seeing-this-beautifully-restored-bmw-2002-wrecked-by-a-17-year-old-is-a-devastating-sight/ Hvorfor ? Kan tippe at han var en idiot ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 High gloss, alltid uansett. Matt ser bare ulakkert ut. Flaks, det som ble bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 http://www.carthrottle.com/seeing-this-beautifully-restored-bmw-2002-wrecked-by-a-17-year-old-is-a-devastating-sight/ Hvorfor ? Va nu flink og blinka ut til siden når han parkerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 På nrk3 driver de sex-informatikk.... barn i 3-4 klasse snakker om "ååå jeg var naken foran helsesøster så tror hun er gravid"... og jentene leker med plastdildoer... its like...WTF!??!?!?! Jeg boikotter barnetv på Nrk3 her i hus...Sent from my iPad using Tapatalk HD wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Kan tippe at han var en idiot ! Bilen er jo dritstygg, samtidig som du får plass til mye motor i en lett bil. Så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Om den er dritstygg så er du det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Fantastisk kommentar. Så fordi jeg ikke liker utseendet på de gamle holkene, så går du til personangrep? Du vet lite om hvordan jeg ser ut, men jeg vet ganske mye nå om din mentale alder. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg