Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e34 touring

Jeg hadde lekasje på "utluftingen" til tanken. Fra full tank til halv tank så lakk det, under halv tank så var det ok. Ta av støtfangeren bak og sjekk rørene som du ser i området rundt tanken, der fant jeg min lekkasje. Dette fikset jeg på en campingplass i Åndalsnes.

Skrevet

Jeg hadde lekasje på "utluftingen" til tanken. Fra full tank til halv tank så lakk det, under halv tank så var det ok. Ta av støtfangeren bak og sjekk rørene som du ser i området rundt tanken, der fant jeg min lekkasje. Dette fikset jeg på en campingplass i Åndalsnes.

En jeg kjenner var under å så i dag, og fant et rør som lakk, og når han skulle flytte litt på det så knakk det. :P Prøver å finne ut hvilket rør det er. Er en smule sur nå, da mye av bensinen har rent ut, og dermed har jeg kastet bort 600kr.. :(

Skrevet

Er veldig dårlig på snap, helt ok å motta, men veldig treig med å sende... Sikkert derfor jeg får så lite fra Wicky. 

dr_fish her forresten. 

Skrevet

En jeg kjenner var under å så i dag, og fant et rør som lakk, og når han skulle flytte litt på det så knakk det. :P Prøver å finne ut hvilket rør det er. Er en smule sur nå, da mye av bensinen har rent ut, og dermed har jeg kastet bort 600kr.. :(

Jeg kuttet bort den delen som var rusten og lakk. Skjøtet med bensinslange og klemmer fra TESS.

Skrevet

Jeg må jo bli årets ansatt og bedriften jeg jobber for burde få en stjerne i boka. I dag på min fridag reiste jeg frivillig på eget iniativ fra Skien til Oslo (2 t kjøring) for å hjelpe en kunde av oss. Selve jobben tok ca 1,5 t så kommer kjøringen t/r i tillegg.

Skrevet (endret)

Jeg er nyternforealyo. Hatt et opphold,men prøver meg utpå igjen nå. wickybalboa anbefales :)

Postkontor og roadtrip høres "fett" ut, legger deg til (heter thabaseman)

Er noe interessert i jobb hos posten.

Endret av eriksen76
Skrevet (endret)

Var ment til noe gave-greier oppafor her, som plutselig hadde forsvunnet langt bak i samtalen. Haha

Sent from my iPhone using Tapatalk

Forklarer litt! ;)

Edit: snapchat som ble diskutert bak her ser jeg ingen grunn til å drive med. "se her, maten min i dag" "se, jeg drikker øl" "se, ungen min har ny bleie" - NEI, jeg vil ikke se!

Endret av Shattered
Skrevet

Noen som har en kul serie å anbefale?

Jeg har sett følgende:

Lost

Prison Break

Heroes

Franklin & Bash

Hannibal

True Detective

How I met your Mother

The Big Bang Theory