scoot Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Er det mye roadtrip-snaps fra deg, Nytern? Endret Mai 2, 2015 av scoot
scoot Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 Postkontor og roadtrips, jeg vil si det kvalifiserer til litt kulhet. Freakshow reagerte på dette 1
Nytern Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 Haha, godt noen har trua! Ser frem til snaps fra dere jeg nå
fish Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 e34 touring Jeg hadde lekasje på "utluftingen" til tanken. Fra full tank til halv tank så lakk det, under halv tank så var det ok. Ta av støtfangeren bak og sjekk rørene som du ser i området rundt tanken, der fant jeg min lekkasje. Dette fikset jeg på en campingplass i Åndalsnes.
Daniel. Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 Jeg hadde lekasje på "utluftingen" til tanken. Fra full tank til halv tank så lakk det, under halv tank så var det ok. Ta av støtfangeren bak og sjekk rørene som du ser i området rundt tanken, der fant jeg min lekkasje. Dette fikset jeg på en campingplass i Åndalsnes. En jeg kjenner var under å så i dag, og fant et rør som lakk, og når han skulle flytte litt på det så knakk det. Prøver å finne ut hvilket rør det er. Er en smule sur nå, da mye av bensinen har rent ut, og dermed har jeg kastet bort 600kr..
fish Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 Er veldig dårlig på snap, helt ok å motta, men veldig treig med å sende... Sikkert derfor jeg får så lite fra Wicky. dr_fish her forresten. Nytern reagerte på dette 1
fish Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 En jeg kjenner var under å så i dag, og fant et rør som lakk, og når han skulle flytte litt på det så knakk det. Prøver å finne ut hvilket rør det er. Er en smule sur nå, da mye av bensinen har rent ut, og dermed har jeg kastet bort 600kr.. Jeg kuttet bort den delen som var rusten og lakk. Skjøtet med bensinslange og klemmer fra TESS.
fish Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 Jeg må jo bli årets ansatt og bedriften jeg jobber for burde få en stjerne i boka. I dag på min fridag reiste jeg frivillig på eget iniativ fra Skien til Oslo (2 t kjøring) for å hjelpe en kunde av oss. Selve jobben tok ca 1,5 t så kommer kjøringen t/r i tillegg.
eriksen76 Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Jeg er nyternforealyo. Hatt et opphold,men prøver meg utpå igjen nå. wickybalboa anbefales Postkontor og roadtrip høres "fett" ut, legger deg til (heter thabaseman)Er noe interessert i jobb hos posten. Endret Mai 2, 2015 av eriksen76
Martin1993 Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Ingen som selger en E34 eller e38 til en grei peng ?
Shattered Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 (endret) Var ment til noe gave-greier oppafor her, som plutselig hadde forsvunnet langt bak i samtalen. Haha Sent from my iPhone using Tapatalk Forklarer litt! Edit: snapchat som ble diskutert bak her ser jeg ingen grunn til å drive med. "se her, maten min i dag" "se, jeg drikker øl" "se, ungen min har ny bleie" - NEI, jeg vil ikke se! Endret Mai 3, 2015 av Shattered e30_joakim reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Legg til skaarholem på snap om dere vil. e30_joakim reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Noen som har en kul serie å anbefale? Jeg har sett følgende: Lost Prison Break Heroes Franklin & Bash Hannibal True Detective How I met your Mother The Big Bang Theory The Wire OZ House M.D Criminal Minds Person of Interest White Collar Game of Thrones Breaking Bad The Walking Dead Dexter Sherlock Arrow Homeland Suits Orange is the new black Sons of Anarchy Blacklist Alcatraz Og sikkert flere. Snuser litt på: House of Cards Modern family Fringe Mad med Vikings Er noen av de bra? Har dere noen andre å anbefale? Takker for hjelp!
Anbefalte innlegg