Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Modern family er vertfall til å anbefale. Vikings er ikke så gale heller, ser litt på daredevil også nå, overraskende bra. Better call saul er også bra :)

Skrevet

Bobs burgers, sunny philadelphia, arrested development, trailer park boys, rick and morty og archer. De kan du bare se om igjen og om igjen, trenger ikke andre serier.

Skrevet

De fleste har vel pløyd gjennom Friends ett par ganger allerede? Modern Family slenger jeg meg elegant på, kanskje en av de beste komedieseriene siden nettopp Friends. 

Skrevet

Noen som har lagt merke til at mange komiserier er bygget på friends?

Du har et fast par i et stabilt forhold, en som vil i et forhold, den evige playeren, og til sist så har du jenta som er en del av gjengen som har vært sammen med både playeren og han som aldrig får seg dame

Skrevet

Noen som har en kul serie å anbefale?

Jeg har sett følgende:

Lost

Prison Break

Heroes

Franklin & Bash

Hannibal

True Detective

How I met your Mother

The Big Bang Theory

The Wire

OZ

House M.D

Criminal Minds

Person of Interest

White Collar

Game of Thrones

Breaking Bad

The Walking Dead

Dexter

Sherlock

Arrow

Homeland

Suits

Orange is the new black

Sons of Anarchy

Blacklist

Alcatraz

Og sikkert flere.

Snuser litt på:

House of Cards

Modern family

Fringe

Mad med

Vikings

Er noen av de bra?

Har dere noen andre å anbefale? :)

Takker for hjelp!

The Killing er bra!

The Shield er nevnt her, er det med han fra Scali? Serien som gikk på NRK for hundre år siden?

Skrevet

Igår skjønte jeg ikke en dritt....så mange hvite folk som addet meg på snapchat....

Idag... etter å ikke ha lest her siden fredag skjønner jeg greia... 

Snappen min inneholder som regel bil, dumme folk, kidden min, en del mercedes....og #Legend.

Hvem er Legenden spør du?

Da svarer jeg "De som vet...vet...."

Skrevet

For Breaking Bad fansen så er jo "Better Call Saul"  obligatorisk.  Det er en Breaking Bad spin-off laget av samme mann og handlingen foregår 6 år før handlingen i Breaking Bad. Har bare sett 1 episode foreløpig men har tro på det. 9.1 på Imdb. 

Skrevet

Jeg har bare sett 1 episode av BCS men jeg har ikke sett Breaking Bad heller men hører mange skryter av det.

Skrevet

Igår skjønte jeg ikke en dritt....så mange hvite folk som addet meg på snapchat....

Idag... etter å ikke ha lest her siden fredag skjønner jeg greia...

Snappen min inneholder som regel bil, dumme folk, kidden min, en del mercedes....og #Legend.

Hvem er Legenden spør du?

Da svarer jeg "De som vet...vet...."

Haha. Legenden virker som en meget rar skrue..
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...