BMWE39turbo Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Modern family er vertfall til å anbefale. Vikings er ikke så gale heller, ser litt på daredevil også nå, overraskende bra. Better call saul er også bra
Xavi0n Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Sons of anarchy, og modern family er fenomenal! Suits er en av de beste seriene som går for tiden
flonoen Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Bobs burgers, sunny philadelphia, arrested development, trailer park boys, rick and morty og archer. De kan du bare se om igjen og om igjen, trenger ikke andre serier.
Haukefer Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Hallo, er jo faktisk ingenting som slår Friends av serier
scoot Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 De fleste har vel pløyd gjennom Friends ett par ganger allerede? Modern Family slenger jeg meg elegant på, kanskje en av de beste komedieseriene siden nettopp Friends.
Xavi0n Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Noen som har lagt merke til at mange komiserier er bygget på friends? Du har et fast par i et stabilt forhold, en som vil i et forhold, den evige playeren, og til sist så har du jenta som er en del av gjengen som har vært sammen med både playeren og han som aldrig får seg dame scoot reagerte på dette 1
axept Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Noen som har en kul serie å anbefale? Jeg har sett følgende: Lost Prison Break Heroes Franklin & Bash Hannibal True Detective How I met your Mother The Big Bang Theory The Wire OZ House M.D Criminal Minds Person of Interest White Collar Game of Thrones Breaking Bad The Walking Dead Dexter Sherlock Arrow Homeland Suits Orange is the new black Sons of Anarchy Blacklist Alcatraz Og sikkert flere. Snuser litt på: House of Cards Modern family Fringe Mad med Vikings Er noen av de bra? Har dere noen andre å anbefale? Takker for hjelp! The Killing er bra! The Shield er nevnt her, er det med han fra Scali? Serien som gikk på NRK for hundre år siden?
Martin1993 Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Viss dere like The Shield. Så er southland en ganske grei seiere også
wicky124 Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Igår skjønte jeg ikke en dritt....så mange hvite folk som addet meg på snapchat.... Idag... etter å ikke ha lest her siden fredag skjønner jeg greia... Snappen min inneholder som regel bil, dumme folk, kidden min, en del mercedes....og #Legend. Hvem er Legenden spør du? Da svarer jeg "De som vet...vet...." Julianv, Nytern, Robkill og 1 annen reagerte på dette 4
Hpi Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 For Breaking Bad fansen så er jo "Better Call Saul" obligatorisk. Det er en Breaking Bad spin-off laget av samme mann og handlingen foregår 6 år før handlingen i Breaking Bad. Har bare sett 1 episode foreløpig men har tro på det. 9.1 på Imdb. eriksen76 reagerte på dette 1
Xavi0n Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 På netflix er det vel minst 3 episoder av better call saul? Begytnte å se på det men var ikke noe for meg
scoot Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Hele sesong 1 av BCS ligger på Netflix Xavi0n reagerte på dette 1
Hpi Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Jeg har bare sett 1 episode av BCS men jeg har ikke sett Breaking Bad heller men hører mange skryter av det.
Haukefer Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Igår skjønte jeg ikke en dritt....så mange hvite folk som addet meg på snapchat.... Idag... etter å ikke ha lest her siden fredag skjønner jeg greia... Snappen min inneholder som regel bil, dumme folk, kidden min, en del mercedes....og #Legend. Hvem er Legenden spør du? Da svarer jeg "De som vet...vet...." Haha. Legenden virker som en meget rar skrue..
Nytern Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Ny komiserie: The Last Man On Earth Meget underholdende! knoskar og Julianv reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg