FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 (endret) En kamerat videresolgte en Touran for 10 lapper for en stund siden(han gav enda mindre for den), hel og grei bil, men hadde nok en ukes tid med utbytting av deler for rundt 10 000kr før man hadde kunnet selge den videre. Er visst populære "slengebiler" for tiden for en billig penge, jeg kjørte den en tur og synes det var en noe merkelig opplevelse. Lurer på hvorfor familier på 5 kjøper disse kontra en Passat? Endret Mai 6, 2015 av FredrikE24
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Bedre plass i Touran en Passat er det ikke? Sent from my iPhone using Tapatalk
axept Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Tja.. er det egentlig det? Bagasjen er nå ikke noe større. Eneste er at en kan stable mer i høyden. Edit: var i såfall det inntrykket jeg fikk av en touran, etter en ferietur med en familie som hadde det.
rublings Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 (endret) Jaja, der forsvinner Norges definitivt billigste E82. Utrolig lenge siden vi ikke har hatt en eneste BMW i bilparken Endret Mai 6, 2015 av Rublings
Thundercoil Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Tror dere denne er bra? (vaskemaskin) https://www.komplett.no/lg-f14a8yd6-vask-trk-86-kg-sort/823871#!tab:extra Den gamle har jeg hobbymekket for mange ganger på, og synger nå på siste verset Fruen klager på den hele tiden, selv om jeg vasker mine egne klær. Haha. Hadde også vært flott å få plass til madrass-trekk o.l., men vet jo heller ikke om denne over her får plass til slikt.
Xavi0n Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/nordlending-uten-foererkort-stanset-med-loesbart-og-solbriller/a/23447855/ Hurra for nordnorge!!! [emoji23] [emoji23]
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Tja.. er det egentlig det? Bagasjen er nå ikke noe større. Eneste er at en kan stable mer i høyden. Edit: var i såfall det inntrykket jeg fikk av en touran, etter en ferietur med en familie som hadde det. det er ikke det altså? hmm. trudde virkelig det var bedre plass til barnesettet bak der!
axept Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 (endret) det er ikke det altså? hmm. trudde virkelig det var bedre plass til barnesettet bak der! Skal ikke påstå noe her altså, mulig det er det. Som sagt så var inntrykket mitt av Touran'en at den i såfall ikke tok noe mer bagasje enn andre stasjonsvogner. Passat er vel en av de "største" i klassen. Fikk plass til 3 barneseter, men det var trangt. Får jo plass til det i nye 2-serien også etter reklamen å bedømme. Edit: Etter litt googling, så er passat bredere enn Touran, med tanke på baksetene. Touranen har bare noen mm lengre bagasjerom, men noe bedre lastehøyde, så der tok jeg feil i såfall. Virket mindre, men kanskje pga høyden. Så sånn er det Mye Touran her nå.. Endret Mai 6, 2015 av axept
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Okey! haha ha man får sikkert det xD Sent from my iPhone using Tapatalk
axept Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Tenkte da på 2-serie Acitive Tourer, og det med BMW's egne seter vel og merke.. Freakshow reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Fy flate verkstedopphold er kjedelig.... Hele forrige periode på jobb var kun verksted, samme denne perioden... Spyr snart Sent from my iPad using Tapatalk
Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Ting går unna i Russland! Xavi0n, axept og adne95 reagerte på dette 3
ahj Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Så en en kjent Mercedes i en reklame for Statoil nå nettopp. Var det bra betalt Wicky? Martin1993 og Nytern reagerte på dette 2
Nytern Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Meget stilfullt klipp! Jeg stalker Wicky på fb Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg