Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

D4ene er flotte maskiner, hadde selv en KAD 32 (forløperen til D serien) i en Scand Dynamic og det var en flott maskin. Lurer litt på å skaffe meg en slik Dynamic igjen, men da måtte det blitt 9200 Dynamic. Har alltid vært litt sånn Scand entusiast, vokst opp med delvis 29 Baltic og 7600 Dynamic så da ble det sånn. Men så har man jo lyst på veteranbil også, er mye man skulle hatt ;)

Kad 32 å D4 er ganske forskjellige motorer..

Tzunami jeg ville gått for 2xD4. D4 er mer pålitelige, og en god del billigere å fore med diesel

Mye man skulle hatt ja! [emoji14] men man må nok velge hva man ønsker å prioritere, hvertfall mannen i gata må det [emoji14]

Tenker dobbelinstallasjon med 2*D4 ja, har en kontakt som kunne ordne D4 og D6 billig, og jeg tror D4 skal være mer enn nok i den båten :) hadde vært tøft med 2*D6 370 riktignok men [emoji14]

Skrevet

E23 er haugammalt. Såpass at det er mye sjarm :) Er i overkant negativ nå. Hadde det vært alt for ille ville jeg ikke kjøpt e34'n

Skrevet

Gammeldags og rælete :P Ikke går den bra heller. Bør nok få på turbodelene jeg har liggende ganske fort :)

Det er klart at når de er rullemalte og herja så kan de fremstå som rælete, men de er ikke noe mer gammeldagse enn andre biler ifra samme periode..

Kad 32 å D4 er ganske forskjellige motorer..

Er vel ingen som har sagt at de er like heller...

Skrevet

Hva er det som får foreldre til å kaste seg ut i trafikken som medfører at jeg må bråbremse mens de har sine barn ombord, er det så viktig å komme 20 sekunder før at de vil risikere sitt eget liv og ikke minst sine barn sitt liv for det? 

Dere som er foreldre kan få svare på om det er så viktig!

Skrevet

Det som irriterer meg MEST er foreldre som bare går rett ut i veien med barn på slep...eller folk med barnevogn som går på rødt lys kun for å ikke stå og trippe ett sted...

Skrevet

Det er klart at når de er rullemalte og herja så kan de fremstå som rælete, men de er ikke noe mer gammeldagse enn andre biler ifra samme periode..

Er vel ingen som har sagt at de er like heller...

Du sa det, med det å si at D4 er en flott motor fordi du har hatt en kad32, da mener nå jeg at du tror de er like
Skrevet

Du sa det, med det å si at D4 er en flott motor fordi du har hatt en kad32, da mener nå jeg at du tror de er like

Tull og tøys, i såfall så må du begynne å tolke ting annerledes. Hvis noen kommer og sier at N52 motorene til BMW er gode, så mener jeg at M54 er lik hvis jeg da sier at jeg selv har hatt en slik?

Skrevet

Den har absolutt tålt tidens tann spør du meg, den er vel noe for kantete for å være "helt moderne" men når den tas vare på og ser hel og fin ut så er det en bra skue for øyet :)

Kan gi dere et siste hint, det er kystbevakningen i Sverige som kjøpte skroget, og de bruker det den dag i dag.

attachicon.gifKustbevakningen.JPG

Denne er vel til salgs også ?

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=59452369&searchclickthrough=true

Gamlingen bygde en cobra 35 da jeg var liten husker jeg. Kunne tenkt meg en slik :)

Skrevet

På ingen måte noe annerledes i oppførsel kontra min tidligere 535i som var godt tatt vare på av en som hadde hatt bilen siden den var to år gammel, og fortsatte med service hos BMW i hele sitt eierskap.

Ikke meningen å tråkke på noen tær heller!  Poenget er at det har skjedd mye, og jeg kunne like gjerne skrevet det samme om en Opel, Mercedes eller Audi (Sett bort fra at Audi blir fort desto verre)  

Bilen ble kjøpt inn som vinterbil i fjor, fikk på en lag med maling og et forferdelig treratt. Snøen ble ikke noe av og bilen tok opp plass i en småharry 28åring sin garasje! I år skal den få serve som en bil hvor man kan få ut litt frustrasjon ved å piske gammeldags BMW på bane ;) 

Skrevet

Det som irriterer meg MEST er foreldre som bare går rett ut i veien med barn på slep...eller folk med barnevogn som går på rødt lys kun for å ikke stå og trippe ett

sted...

DET OG pensjonister som går nære gangfeltet og klarer ikkje å bestemme seg om di skal over eller ikkje.

Skrevet

Jeg holder gjerne litt god avstand til eldre og barn...de har som regel beslutningsvegring på alt... 

Verste er eldre som er ute og kjører - de har jo all verdens god tid, og spesielt på steder hvor det er mye trafikk så man ikke kommer forbi. Barn har jeg sett lite av bak ratt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...