Marius2002 Skrevet Juli 14, 2015 Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Hmm, kan man bruke slike sertifiseringer for å godkjenne i vognkort? Dette er jeg svært usikker på, men tviler. Har søkt litt på nett, men kommer ikke frem til noe som helst. http://cartype.com/pages/2101/jwl_stamp_on_alloy_wheels https://www.jwtc.jp/open/html/e/index.html Edit: Det finnes ihvertfall ikke TUV til disse. De er som nevnt JWL/VIA-sertifisert, men om dette holder vet jeg fortsatt ikke. Jeg ville kontaktet AvantGarde for en kopi av sertifiseringen og tatt kontakt med de her til lands som utfører slike godkjenninger. Endret Juli 14, 2015 av Marius2002
Espen Aass Skrevet Juli 14, 2015 Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Hmm, kan man bruke slike sertifiseringer for å godkjenne i vognkort? Du kan jo sende en mail og høre om de har Tüv eller tilsvarende? http://www.avantgardewheels.com De selger jo felger i Europa også. http://www.lkperformance.co.uk/alloys-by-brand/avant-garde Endret Juli 14, 2015 av Espen A.
FredrikE24 Skrevet Juli 14, 2015 Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Eibach leverte vel bla. fjærer for Mtechnik understellet som ble levert som ekstra tilvalg på E28? Brodern har hvertfall originalt Mtechnik understell på utstyrslista med tilhørende M-merke i grillen originalt og han skiftet både fjærer og dempere på delenummer og fikk Bilstein og Eibach. Var også Bilstein som satt på den fra før som viste seg å være der fra bilen var ny. Jeg har "alltid" skjønt basert på andres og egen erfaring, at Eibach og Bilstein er en uovertruffen kombinasjon. Monterte Bilstein på E39n vi har og bilen fikk i mine øyne et mer sportslig preg, men allikevel komforten ble svært godt ivaretatt. Kanskje en oppgradering? Bilstein ble valgt fordi man fikk skaffet disse billigere en originalt, og at Bilstein langt ifra er noe dritt. Jeg har som sikkert noen har fått med seg kjørt nedover Europa med den i år og har konkludert med at den trekker så dårlig fordi Vanos-stempelets O-ring tetter dårlig og at det resulterer i dårlig drag mellom rundt 2000rpm og helt opp til 4500rpm ish.. Noen fler som har erfaring med dette? Jeg synes motoren trekker veldig mye bedre når den er kald, kjørte noen turer i Kroatia med den, og med 38 grader i utetemp og en times kjøring så var den HELT dau. Noen som vet hvor man skaffer disse O-ringene? Er forresten snakk om en standard 520iA fra 97' med 160 000km på tellern Endret Juli 14, 2015 av FredrikE24
noekult Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 NSFW: hermanoo90 og sandersander reagerte på dette 2
e30_joakim Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=61700893
Eksos Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 (endret) Mercedes har egentlig ikke så ille ratt, bare man fikser litt på det har tilsvarende merke på stjerna på panseret.. Sent fra min MI 4W via Tapatalk Endret Juli 15, 2015 av Eksos Fredrik 90, BMWE39turbo og scoot reagerte på dette 3
wicky124 Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Du burde dynkes i kebabsaus for slike blasfemiske handlinge
Espen Aass Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Mulig denne er postet her før, men her er noen billige løsninger på DIY
Kjennern Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Dette er jeg svært usikker på, men tviler. Har søkt litt på nett, men kommer ikke frem til noe som helst. http://cartype.com/pages/2101/jwl_stamp_on_alloy_wheels https://www.jwtc.jp/open/html/e/index.html Edit: Det finnes ihvertfall ikke TUV til disse. De er som nevnt JWL/VIA-sertifisert, men om dette holder vet jeg fortsatt ikke. Jeg ville kontaktet AvantGarde for en kopi av sertifiseringen og tatt kontakt med de her til lands som utfører slike godkjenninger. Du kan jo sende en mail og høre om de har Tüv eller tilsvarende? http://www.avantgardewheels.com De selger jo felger i Europa også. http://www.lkperformance.co.uk/alloys-by-brand/avant-garde Takk, skal se om jeg finner noe ut av det Marius2002 reagerte på dette 1
Julianv Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Prøvde å google kjapt, men når kom facelift av 1-serien? Gamle typen altså. Ser det kom en "mid-facelift" i 2007 med nye motorer og litt annerledes utseende, men ble ikke helt klok på om det er den virkelige faceliften. Sitter sterkt å vurderer 1-serie som bruksbil da de faktisk er kommet ned i brukbare priser. "Facelift" 120d med 177hk og masse utstyr burde vel være en brukbar bil?
awt Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Facelift på e87 (5-dørs) kom 03/07, samtidig ble e81 (3-dørs), e82 (coupé) og e88 (cabriolét) lansert. De to sistnevnte fikk en facelift i 2011 (usikker på når), men dette var bare kosmetisk som lykter og fangere. e87 og e82 fikk ikke denne, da de ble erstattet av F20/F21 kort tid etter.
Julianv Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Tusen takk for info som alltid, awt Da får jeg følge med litt på markedet og så ender jeg kanskje opp med en 1-serie. Føler jeg må ha en 120d siden jeg er litt bortskjemt med hestekrefter for tiden. hehe awt reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Noen her som vet hva som er poenget med Nano SIM kort? [emoji14]
Thundercoil Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Det er bare for å få plass til nanobytes pga nanoformatet på floppyen!
Shattered Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Kjøpte telefon med nanosim og trodde microsim passa rett over, blæææ
Anbefalte innlegg