Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å legge inn The Sims for kjærringa var jaggu ikke gjort på et øyeblikk.

9 (!) installasjoner inkl. "hovedpakken", med følgende cracking og så skal det legges inn alt nedlastbart innehold..

Skrevet

Hvorfor menn ikke skal skrive i rådgivningsspalter.

Kjære John.

Jeg håper du kan hjelpe meg.Forrige dagen gikk jeg på arbeid og forlot minn mann sittende foran Tv'en i huset. Bilenmin stanset omtrent en km nedi veien og jeg måtte gå tilbake til huset for å få hjelp av min mann. Når jeg kom hjem kunne jeg ikke tro mine egne øyne. Han var på soveromet vårt, med naboens datter!

Jeg er 32, min mann er 34 år, naboens datter 19 år. Vi har vært gift i 10 år. Når jeg konfronterte ham, inrømmet han at de har hatt ett forhold det siste halve året.

Han vil ikke gå til rådgivning og jeg er ett vrak og trenger hjelp med en gang. Kan du hjelpe??

Hjertlig hilsen Sheila.

Kjære Sheila.

En bil som stopper etter å ha blitt kjørt en kort distanse kan skyldes flere forskjellige feil med motoren. Start med å sjekke at det ikke er rusk i besinslangene. Hvis de er i orden, sjekk vakuumslangene og slangene på inntaksmanifoilen, og sjekk alle jordingene. Hvis ikke noen av disse innfallsvinklene løser problemet, kan det være feil på selve bensinpumpen, som kan gjøre at det blir lavt leveringstrykk til dysene.

Jeg håper at dette var til hjelp, John.

:lol::P

Skrevet
God sensommer/høst - fra Lørenskog... :roll:

Off.. Fryser bare ved tanken.. Er vel ikke lenge før her på nordvest-landet eller.. Har fyra i ovn i hele da.. MOT min vilje....

Skrevet

Ja tanken er ikke god og bare det å se hvit bil og hvit gårsdplass grøsser nedover ryggmargen.. I løpet av snaue ti minutter med ekstremregn så det altså slik ut. Heldigvis dreide det seg om haggel, men man må desverre innse at høsten har kommet og at vinteren står for tur.. :(

Skrevet

Kjære John.

Jeg håper du kan hjelpe meg.Forrige dagen gikk jeg på arbeid og forlot minn mann sittende foran Tv'en i huset. Bilenmin stanset omtrent en km nedi veien og jeg måtte gå tilbake til huset for å få hjelp av min mann. Når jeg kom hjem kunne jeg ikke tro mine egne øyne. Han var på soveromet vårt, med naboens datter!

Jeg er 32, min mann er 34 år, naboens datter 19 år. Vi har vært gift i 10 år. Når jeg konfronterte ham, inrømmet han at de har hatt ett forhold det siste halve året.

Han vil ikke gå til rådgivning og jeg er ett vrak og trenger hjelp med en gang. Kan du hjelpe??

Hjertlig hilsen Sheila.

Kjære Sheila.

En bil som stopper etter å ha blitt kjørt en kort distanse kan skyldes flere forskjellige feil med motoren. Start med å sjekke at det ikke er rusk i besinslangene. Hvis de er i orden, sjekk vakuumslangene og slangene på inntaksmanifoilen, og sjekk alle jordingene. Hvis ikke noen av disse innfallsvinklene løser problemet, kan det være feil på selve bensinpumpen, som kan gjøre at det blir lavt leveringstrykk til dysene.

Hahaha, genialt! Delte den på facebook som et notat jeg :D

Skrevet

Fy faen snø?

Gleder meg til alle timene og dagene jeg skal stå og vente på bussen i vinter... eller nei foresten det gjør jeg ikke!

edit: hmm skulle vist ikke sagt det for nå snør(sludder) det som pokker i sandefjord ! :lol:

Skrevet

Nydelig... helt vannvittig nydelig. E31 all ære, men dette er idag en vesentlig mer elegant konstruksjon.... 8)

palfy6xcb9bcla6bm1sw.jpg

bygadvnrh2h9ltt244nx.jpg

Ser du denne i bakspeilet bør du helst ha en Porsche Panamera Turbo S...

f5h0xk2bymdr381ipa9v.jpg

... hvis ikke... så er dette det neste du ser... :)

k9d8hvewv97s0dwfgkew.jpg

Skrevet
Nydelig... helt vannvittig nydelig. E31 all ære, men dette er idag en vesentlig mer elegant konstruksjon.... 8)

palfy6xcb9bcla6bm1sw.jpg

En nydelig bil. Gleder meg til M6-versjonen kommer ut, tror den blir passe heftig!

Skrevet

Kjære John.

Hjertlig hilsen Sheila.

Kjære Sheila.

hahahahahhaa :applause::applause::applause::applause:

Skrevet

Søren, jeg kom ikke over denne platen før nå. Og det viser seg å være en utgått modell dessverre :(

Uansett er den i midten jeg tenker på:

chocolate-skateboards-car-grills-series-1.jpg

Jeg har en i samme serien bare motorsykkel fra samme merke, men det er ikke det samme. Vil ha den BMW-plata!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...