Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nordmann flyttet til Usa. Der ble han venn med to svensker. De gikk ofte på bar sammen og tok en øl. Så døde nordmannen, og de to svenskene gikk på baren etter begravelsen. "Han var mycket rar han där norrbaggaren" "Hur då"? spurte den andre. "Han hafte twå røvhål". Hur vet du det? Varje gång vi kom i baren sa barkeeper: Ah, here comes the Norwegian with the two assholes... :D

Nils sitter på rommet sitt på psykiatrisk avd. og lager brummelyder. Sykepleiersken titter innom og lurer på hva han driver med.

"Jeg kjører bil og er på vei til Sverige" svarer Nils.

"God tur da" sier sykepleiersken, og lukker døren igjen. Hun titter inn til Arne på rommet ved siden av, og oppdager at Arne sitter å onanerer.

"Hva driver du med Arne?!" roper hun.

"Jeg har meg med kona til Nils mens han er i Sverige!"

Mannen var hos legen. Han fikk stikkpiller. Legen hjalp mannen med å sette inn den første. Om kvelden skulle kona hjelpe han med å sette inn en ny.

Hun legger den ene hånden på mannens skulder, mens hun fører pillen inn med den andre håndas pekefinger.

Idet hun er ferdig, setter mannen i et skrik. Var det vondt ville kona vite.

Nei, men jeg kom til å tenke på at da legen hjalp meg i dag, hadde han BEGGE hendene på skuldrene mine

Skrevet
En nordmann flyttet til Usa. Der ble han venn med to svensker. De gikk ofte på bar sammen og tok en øl. Så døde nordmannen, og de to svenskene gikk på baren etter begravelsen. "Han var mycket rar han där norrbaggaren" "Hur då"? spurte den andre. "Han hafte twå røvhål". Hur vet du det? Varje gång vi kom i baren sa barkeeper: Ah, here comes the Norwegian with the two assholes... :D

Hahaha... a good one.... :lol:

Skrevet

Det var ein gong to tomater som gjekk over ein vei.

Så blei den eine nesten påkjørt.

Så sa den andre: Du ødela vitsen!

Your momma's so poor she can't even pay attention!

(Din Momma er så fattig at hun ikke engang kan betale oppmerksomhet!) :lol:

Yo Mama så dum

Jeg fortalte henne drikke var på huset ... så gikk hun og fikk en stige ...

Mye tørre vitser der ute.. Og for en eller annen grunn blir alle oversatt automatisk med google translate... :lol:

Skrevet

Hvis kjæresten/samboeren/kona di klager over at hun har for små bryster, så si til hun at det hjelper å gni toalettpapir mellom brystene.

Hvis hun lurer på om det hjelper, så si at det har jo hjulpet på rumpa...

Skrevet

Lille Frank: MAMMAVETDUATTEJEGSÅPAPPAOGTANTEANNE...

Mor: Hvis du snakker litt roligere, blir det mye lettere å skjønne hva du sier, formante hans mor mildt.

Lille Frank: Jo, asså, jeg så atte pappa og tante Anne kjørte bil sammen og parkerte inni skogen, åsså begynte dem å kline, åsså knappet pappa opp blusen til tante Anne slik at puppene velta ut, åsså klinte dem enda mer mens hun gned ham på tissen, åsså...

Mor: Vet du, Jeg syntes at du skal spare resten av historien til middagsbordet, når pappa er tilstede.

Snart sitter de alle tre og spiser middag da moren begynner å snakke til Frank...

Mor: Nå, lille Frank syntes jeg du skal fortelle resten av historien du begynte på.

Lille Frank: Jo, pappa og tante Anne satt i bilen og klinte, mens hu viste frem puppene sine og dro av buksa til pappa og gnei ham på tissefanten åsså gjorde dem akkurat som du og onkel Bill pleide å gjøre når pappa var i militæret... :P

Skrevet

Little Timmy was playing in his front yard when suddenly a fire truck goes speeding by. His eyes suddenly light up and he runs inside to his mother and says

"Mommy! Guess what I'm gonna be when I grow up!"

She looks at him and replies

"Nothing, you have AIDS."

316: u got pm ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...