wicky124 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Husk...chat må taes på chatten...ikke her... jeg derimot, i forbindelse med mat-diskusjonen, spiser panert fisk...
liffi Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 kosta sikkert ikke mye å lage denne musikk videoen ! Like billig som damene sikkert, hah !! http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmW ... r_embedded Skjønner ikke helt hva dem synger om !
316 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Husk...chat må taes på chatten...ikke her...jeg derimot, i forbindelse med mat-diskusjonen, spiser panert fisk... Åssen fisk? Det kan være godt, men jeg blir ofte kvalm etter litt for mye. Har spist mye god mat denne uken. Koldtbord, strimlet svinekjøtt med tacokrydder i pitabrød, pitabrødpizza med elgkjøtt, pepperbiff og et par ferdigpizzaer. Vent... Ble mye mat du ikke kan spise nå...
CV-Erik Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Husk...chat må taes på chatten...ikke her...jeg derimot, i forbindelse med mat-diskusjonen, spiser panert fisk... Åssen fisk? Det kan være godt, men jeg blir ofte kvalm etter litt for mye. Har spist mye god mat denne uken. Koldtbord, strimlet svinekjøtt med tacokrydder i pitabrød, pitabrødpizza med elgkjøtt, pepperbiff og et par ferdigpizzaer. Vent... Ble mye mat du ikke kan spise nå... Hahah Gni det inn...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Åssen fisk? Det kan være godt, men jeg blir ofte kvalm etter litt for mye. Har spist mye god mat denne uken. Koldtbord, strimlet svinekjøtt med tacokrydder i pitabrød, pitabrødpizza med elgkjøtt, pepperbiff og et par ferdigpizzaer. Vent...Ble mye mat du ikke kan spise nå... JØRGEEEEEEN!
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Hehe! Når man snakker om negervitser: http://team-iniative.clictopic.net/t11- ... er-enjoy-d
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Hehe! Når man snakker om negervitser:http://team-iniative.clictopic.net/t11- ... er-enjoy-d
spaix Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Hehe! Når man snakker om negervitser:http://team-iniative.clictopic.net/t11- ... er-enjoy-d hahaha! noen var litt drøye men er morsomme å lese og da
KireS Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Fredrik, ser du har spurt om status på Gålå. Fant ikke innlegget ditt men Der Barockengel siterte deg. Er fortsatt veldig hyggelig der oppe. Det bygges endel men det er i de nyeste områdene. Er endel tomter som er til salgs på Gålåtoppen hyttegrend og mange av de er solgt så de starter nok opp der etterhvert. Er jo allerede endel hytter der. Ellers så bygges det endel i det hyttefeltet som er oppi åsen til venstre rett før du tar av ned til skisenteret og det hyttefeltet som ligger mellom veien til skisenteret og veien opp til butikken hvis du er med? Husker ikke navnene på de feltene. Oppe ved høyfjellshotellet er det ikke noe byggeaktivitet. Det bygges jo litt rundt omkring så blir endel hytter der oppe også men synes de er flinke til å begrense størrelsen og tettheten på hyttene slik at det ikke blir seende ut som f.eks trysil som ser ut som en by oppi der..
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Skal over Saltfjellet nå spådd hagl og sludd. Hihi
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Fredrik, ser du har spurt om status på Gålå. Fant ikke innlegget ditt men Der Barockengel siterte deg.Er fortsatt veldig hyggelig der oppe. Det bygges endel men det er i de nyeste områdene. Er endel tomter som er til salgs på Gålåtoppen hyttegrend og mange av de er solgt så de starter nok opp der etterhvert. Er jo allerede endel hytter der. Ellers så bygges det endel i det hyttefeltet som er oppi åsen til venstre rett før du tar av ned til skisenteret og det hyttefeltet som ligger mellom veien til skisenteret og veien opp til butikken hvis du er med? Husker ikke navnene på de feltene. Oppe ved høyfjellshotellet er det ikke noe byggeaktivitet. Det bygges jo litt rundt omkring så blir endel hytter der oppe også men synes de er flinke til å begrense størrelsen og tettheten på hyttene slik at det ikke blir seende ut som f.eks trysil som ser ut som en by oppi der.. Takk skal du ha (utrolig hva man kan få svar på her inne)... Gålå er kjempefint for en familie som setter størst pris på oldschool langrenn (og Kvitfjell ligger ikke så alt for langt unna). Vi har 25 års fartstid i denne delen av Gudbrandsdalen. Først 15 år på den andre siden av dalen ved Ringebu og senere 10 år på Gålå. Jeg håper imidlertid at det ikke blir en ny hytteby på Gålå... de har vi mange nok av. Mye tullball og spamming av forumet i går kveld ser jeg...
Anbefalte innlegg