Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Bare og droppe ei fest d, så har du da et sett startec-lykter Fester ikke såå masse da jeg jobber som dørvakt i helgene som regel Å når jeg drikker så får jeg en halvliter for 29 så er fort flytende trenger ikke bruke så mye mer enn 300 om jeg begynner å drikke litt hjemme
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Markus, hva kjøpte du?? Sier det ikke helt enda Skal si fra når jeg vet når det kommer
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Feiging... Skal nok få tvinget det ut av deg
Fredrik 90 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Hvorfor skal en dust av en 18 åring ligge bak meg i 325en med sin slitene E36 318i og presse å yppe til kappkjøring? Resultatet er jo stikk motsatt ved at jeg kjører akkurat på fartsgrensen på pur faen! Men så går han etter meg inn på Esso og spør hvorfor jeg ikke ga på Fordi jeg ikke gidder å risikere lappen med å kjøre gris bare for å kjøre ifra en råner med fritidsproblemer! Ikke pokker om han ga seg heller "Bli med ut på E18 så "dregger vi, bilen min er trimma altså" Javel sier jeg og prøver å virke uinteressert i Pølsekøen "150 hester ser du, går som en ett jagerfly" fortsetter han! Og jada, fyren følger etter meg ut på E18 igjen og da klarte jeg ikke å holde meg tiltross! E36en forsvant selvsagt og madammen klikka men fikk iallfall blåst ut av motoren og partikkelfilteret slik som er anbefalt Aldri så galt at det ikke er godt for noe, også er det jo gøy også!
CV-Erik Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Heh, godt gjort å få 150hester i en 318i Var sikkert powerfilter og chip
Zibiri Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Apple grunderen Steve Jobs er gått bort :/ http://www.apple.com/stevejobs/
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Heh, godt gjort å få 150hester i en 318i Var sikkert powerfilter og chip Hehe! Ja men slik bilen så ut og hørtes virket den ikke særlig frisk! Hele fyren virket noe tilbakestående synes jeg, prata jo som en 8 åring "Den går som ett jagerfly" Menmen! De gir lappen til mye rare folk for tiden, en annen her i område er også noe mentalt tilbakeståene eller litt dum på godt Norsk! Han har i samsvar med Lege og biltilsyn fått sertifikat for bil, men har kun lov å kjøre i Aust Ager fylke! Større byers trafikk og kjørekultur vil være for krevende for fyren å mestre!
Mr.Silver Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 På din kvasi må den jo være jævli konge å ha den høy å herje i puddersnøen å bare måke seg fram Ja det er dritgøy. Helt til man sitter fast, da er det plutselig ikke så gøy lengre Det er det fine med firhjulstrekk, man kommer seg såpass langt opp i skavvelen, at det er rett og slett umulig å komme seg ut igjen. Ix er genialt, helt sjokkert over at E30 kan ta seg fram på den måten Kjørte meg uti grøfta her i vinter, enkelt å greit, full gass å slippe clutchen så kom jeg oppå veien tvert
flobben Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Heh, godt gjort å få 150hester i en 318i Var sikkert powerfilter og chip Hehe! Ja men slik bilen så ut og hørtes virket den ikke særlig frisk! Hele fyren virket noe tilbakestående synes jeg, prata jo som en 8 åring "Den går som ett jagerfly" Menmen! De gir lappen til mye rare folk for tiden, en annen her i område er også noe mentalt tilbakeståene eller litt dum på godt Norsk! Han har i samsvar med Lege og biltilsyn fått sertifikat for bil, men har kun lov å kjøre i Aust Ager fylke! Større byers trafikk og kjørekultur vil være for krevende for fyren å mestre! Ja til sånne som deg, når du først er kar nok til å si at du ikke gidder. Så klarer du ikke å holde deg når han kjører etter, og når dama de er med som du veit ikke synes noe om det ]
bmwnissen99 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Var på jobb intervju i går så nå sitter å våker over telefonen hehe vil ha den jobben!!! Ha en fin dag alle sammen
Marius2002 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Range Rover Evoque.. Jeg hadde litt sansen for denne, selv om jeg egentlig ikke er så fan av slike SUV'er. http://www.leftlanenews.com/range-rover ... eview.html
Yngvejos Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ja til sånne som deg, når du først er kar nok til å si at du ikke gidder. Så klarer du ikke å holde deg når han kjører etter, og når dama de er med som du veit ikke synes noe om det ] Tenkte det samme. Et av mine stolteste øyeblikk i trafikken var en gang en sliten golf 2 full av plast la seg ut for å kjøre forbi e30en min. Når han kom opp på siden min, la han seg i samme fart som meg og kikka på meg. Jeg vinka til han og klinte inn bremsa.
Anbefalte innlegg