Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg kan absolutt anbefale Lenovo. Jeg kjøpte en N200 (en Thinkpad i forkledning) for snart 4 år siden og den har vært fenomenal hele tiden. En kopp kaffe ut over tastaturet tåler den imidlertid ikke så nå bruker jeg et eksternt tastatur samt ekstern skjerm. Alt annet på maskinen fungerer imidlertid stadig som det skal... Den skal faktisk tåle å få veske på tastaturet, er "vann"kanaler som skal føre vesken ut under pcn Denne jeg bruker nå http://www.idg.no/pcworld/article221149.ece
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg kan absolutt anbefale Lenovo. Jeg kjøpte en N200 (en Thinkpad i forkledning) for snart 4 år siden og den har vært fenomenal hele tiden. En kopp kaffe ut over tastaturet tåler den imidlertid ikke så nå bruker jeg et eksternt tastatur samt ekstern skjerm. Alt annet på maskinen fungerer imidlertid stadig som det skal... Den skal faktisk tåle å få veske på tastaturet, er "vann"kanaler som skal føre vesken ut under pcn Denne jeg bruker nå http://www.idg.no/pcworld/article221149.ece Hmmm... alt er åpenbart relativt. En full kopp kaffe (type: stor) gjorde ende på tastaturet. Skjermen virker, men det er mer hensiktsmessig å ha maskinen som en stasjonær PC når jeg allikevel må ha et eksternt tastatur...
Marius2002 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ikke diss nye dataen da! Hehe, neida. Men bra dere sier synspunktene deres. "Problemet" var at jeg trengte en datamaskin NÅ med de og de kravene for å kunne kjøre Photoshop, Premiere og Dreamweaver smooth, altså en i5-prosessor. Så mye på Lenovo, men de var for dyr om jeg skulle ha tilsvarende og det måtte bestilles fra nett. Neste blir vel Lenovo
Larsinnj Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg kan absolutt anbefale Lenovo. Jeg kjøpte en N200 (en Thinkpad i forkledning) for snart 4 år siden og den har vært fenomenal hele tiden. En kopp kaffe ut over tastaturet tåler den imidlertid ikke så nå bruker jeg et eksternt tastatur samt ekstern skjerm. Alt annet på maskinen fungerer imidlertid stadig som det skal... Den skal faktisk tåle å få veske på tastaturet, er "vann"kanaler som skal føre vesken ut under pcn Denne jeg bruker nå http://www.idg.no/pcworld/article221149.ece Hmmm... alt er åpenbart relativt. En full kopp kaffe (type: stor) gjorde ende på tastaturet. Skjermen virker, men det er mer hensiktsmessig å ha maskinen som en stasjonær PC når jeg allikevel må ha et eksternt tastatur... Jeg sølte og utover min gamle pc så tastaturet ikke virket. Da brukte jeg skjermtastaturet. Det var vertfall noe dritt! Funker som nødløsning, men ikke til daglig bruk i over en måned.
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Har klart å søle enten cola eller kaffe i tre laptoper, og på alle tre var det relativt lett å ta ut tastaturet og bade det i sprit. Så hvis ikke målet er å få tillatelse av kjærringa til å kjøpe ny pc er det helt klart verdt forsøket
jorg1s1 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ikke diss nye dataen da! Hehe, neida. Men bra dere sier synspunktene deres. "Problemet" var at jeg trengte en datamaskin NÅ med de og de kravene for å kunne kjøre Photoshop, Premiere og Dreamweaver smooth, altså en i5-prosessor. Så mye på Lenovo, men de var for dyr om jeg skulle ha tilsvarende og det måtte bestilles fra nett. Neste blir vel Lenovo Med tanke på specs så tror jeg ikke du blir skuffet. Her leverer den som forventet - ikke noe å klage på. Det er bare kvaliteten som er problemet
jorg1s1 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Interessant artikkel om Ferrari som er verdt å lese folkens: http://jalopnik.com/5760248/how-ferrari-spins
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ingenting er som et vakkert smil fra ei søt blondine på butikken
Larsinnj Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Har klart å søle enten cola eller kaffe i tre laptoper, og på alle tre var det relativt lett å ta ut tastaturet og bade det i sprit. Så hvis ikke målet er å få tillatelse av kjærringa til å kjøpe ny pc er det helt klart verdt forsøket Hvordan får du av tastene uten å ødelegge de "tappene" under der da? Fikk av tastene, men de ville ikke på plass igjen. Har forsåvidt ny pc nå, men den gamle uten tastatur egner seg bedre til å spille på! Edit: Fant det ut
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 kom på at jeg hadde testet en app på telefonen min når jeg var på rudskogen her for en måneds tid siden. måtte prøve å eksportere og laste opp til youtube. Forsvarer rundetiden min med at det var runde to på banen og småvått den dagen:)
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Har den nye F30 (F80) M3 en rekkesekser, V8 eller V6 motor?... Jeg synes at det høres ut som en V6 motor i kombinasjon med DCT...
noekult Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Det er vel nesten bekrefta at den vil få twin turbo rekkesekser. Tviler på at BMW skal ha V6 i en M-bil sånn plutselig ut av det blå... Skulle ønske de kunne hatt rekkesekser uten pustehjelp igjen, men da bilen sannsynligvis vil få 450-480 hk så skjer nok ikke det...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Det er vel nesten bekrefta at den vil få twin turbo rekkesekser. Tviler på at BMW skal ha V6 i en M-bil sånn plutselig ut av det blå...Skulle ønske de kunne hatt rekkesekser uten pustehjelp igjen, men da bilen sannsynligvis vil få 450-480 hk så skjer nok ikke det... Auto, Motor & Sport (AMS) antyder at det faktisk kan være 3/4 av V8 motoren i F10 M5.
noekult Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Hmm, da ble jeg usikker. Var nesten sikker på at de ville fortsette utviklingen av rekkesekseren som sitter i 1 M Coupé.
Anbefalte innlegg