-Erik- Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Nei skal legge ut bmw på finn...regner med at det tar mer enn 1mnd å selge den... +1 849,- eller noe?
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Fredrik: Har du noen gang hatt E30? Hvis Ja, så fortell litt, og hvis Nei, så fortell hvorfor ikke? Jeg kjøpte en 1987 E30 320i (altså prefacelift) allerede i 1988. Det var en sort firedørs variant med soltak importert fra Belgia (importert som NATO bil). Litt senk, BBS felger, 325i leppen foran og stjerten bak, originale sportsstoler, M-Tech I ratt og gearspake + et gedigent Alpineanlegg inkl. en kjempestor Cervin Vega subwoofer... og jeg var klar for veiene...
Jordfræsar Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Kanskje ikke musikken for alle, men ble hekta på dænna etter siste lydverket Greg Enemy - Sophisticated Goon Shit. (jåw jåw)
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Kan det være en sammenheng med at Volvo nå eies av kinesiske Zhejiang Geely Holding Group og dette kostymet? Slike catalinajakker er jo ellers et velkjent syn blandt officials i Kina... Her Per-Arne Reinholdsson, prosjektleder for V60 Plug-in Hybrid.
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Kanskje ikke musikken for alle, men ble hekta på dænna etter siste lydverket Greg Enemy - Sophisticated Goon Shit. (jåw jåw) Den vakke dum, fin cruicelåt. Hvis du digga beaten og vil ha noe penere å se på er det denne han har samplet:
Jordfræsar Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Ja husker at det var TLC jinter i jåwjåw bukser eller nattkjole ja! Najs Herlig beat på denne også av Naughty By Nature - Hip Hop Hooray.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Å NEEI! Huff og huff, nå blir snart bilen min "veldig" gammel http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 07660.html Neida, blir sikkert en bra bil selv om detta bilde i artikkelen der ser ut som en E90 med F10 front! Men det som slår meg når jeg leser artikkelen er hvorfor de skal la idioter uten greie på BMW skrive! Virker med Broom som at de lar hvemsomhelst skrive artikkeler, og Benny er jo kritisk til alt og alle! La meg sitere fra den aktuelle artikkel: "Nå kan det imidlertid gå mot en endring – til V6. Og ikke i hvilken som helst av modellene heller, nei da, vi snakker selveste M3-en. Juvelen i 3-serie-familien" Man burde ha såpass forståelse at man vet at BMW er et selskap med så stor selvrespekt at de ikke bytter rekkeseksern mot V6er, og det til og med i en M3! De har beholdt nyregrillen, bakhjulstrekken, langsmonterte motorer og vender nå tilbake til førermiljø vendt mot førern! da kommer det plutselig ikke drassende med en V6er i M3 "Det snakkes til og med om turbo – noe som også bryter med BMW-tradisjonen" Har man glemt at BMW faktisk var tidlig ute med Turbo? Allerede i 1973 med 2002 Turbo! Og F30 vil ikke bli banebrytene i BMW verdenen med turbo, vi har jo 335I, 535I og 550I i tillegg til X5 og X6 35I, Z4 35I for ikke å glemme F01 7-serie som kun har turbobensinmotorer! Alle disse er Turbo BMWer som har vært med oss noen år! Så Turbo er ikke noe nytt for "BMW folket" Hvis BMW kutter ut rekkesekser helt, da mister de iallfall jeg som nybil kunde i framtiden! Jeg skal ALDRI kjøre BMW med minde enn 6 sylindre Det er varslet at f eks 528I og 525d blir firesylindret, og dagens 523i er allerede gått ut! F10 vil få ny firesylindret innstegsmodel på bensinsiden i 520i, men den var jo var firesylindrert i E60 også da! Nei i framtiden må man ha virkelig mye penger for å få kjøpt seg en ordentlig BMW
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 "Nå kan det imidlertid gå mot en endring – til V6. Og ikke i hvilken som helst av modellene heller, nei da, vi snakker selveste M3-en. Juvelen i 3-serie-familien" Man burde ha såpass forståelse at man vet at BMW er et selskap med så stor selvrespekt at de ikke bytter rekkeseksern mot V6er, og det til og med i en M3! De har beholdt nyregrillen, bakhjulstrekken, langsmonterte motorer og vender nå tilbake til førermiljø vendt mot førern! da kommer det plutselig ikke drassende med en V6er i M3 "Det snakkes til og med om turbo – noe som også bryter med BMW-tradisjonen" Har man glemt at BMW faktisk var tidlig ute med Turbo? Allerede i 1973 med 2002 Turbo! Og F30 vil ikke bli banebrytene i BMW verdenen med turbo, vi har jo 335I, 535I og 550I i tillegg til X5 og X6 35I, Z4 35I for ikke å glemme F01 7-serie som kun har turbobensinmotorer! Alle disse er Turbo BMWer som har vært med oss noen år! Så Turbo er ikke noe nytt for "BMW folket" Hvis BMW kutter ut rekkesekser helt, da mister de iallfall jeg som nybil kunde i framtiden! Jeg skal ALDRI kjøre BMW med minde enn 6 sylindre Det er varslet at f eks 528I og 525d blir firesylindret, og dagens 523i er allerede gått ut! F10 vil få ny firesylindret innstegsmodel på bensinsiden i 520i, men den var jo var firesylindrert i E60 også da! Nei i framtiden må man ha virkelig mye penger for å få kjøpt seg en ordentlig BMW Auto, Motor & Sport (AMS) antyder også at det faktisk kan være 3/4 av V8 motoren i F10 M5. Det er iallefall én åpenbar fordel med en V6 motor og det er at den er kort... kortere enn en rekkefirer. Den blir også billig for BMW iom. at den baseres på en allerede eksisterende motor. Quadratisch, Praktisch und Gut. http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... maller-det
spruddel Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Er jo bare å innse at sugemotorer ikke kommer til å holde lenger, får mer effekt og trenger ikke dra ut gearene så mye, altså mer kjørbart for folkemassen. For meg er det helt greit at BMW bruker både V6, turbo, kompressor, W8 om de så vil det, så lenge det blir grom lyd, ser bra ut, og kjøregleden er der.
awt Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Men det som slår meg når jeg leser artikkelen er hvorfor de skal la idioter uten greie på BMW skrive! Virker med Broom som at de lar hvemsomhelst skrive artikkeler, og Benny er jo kritisk til alt og alle! La meg sitere fra den aktuelle artikkel:"Nå kan det imidlertid gå mot en endring – til V6. Og ikke i hvilken som helst av modellene heller, nei da, vi snakker selveste M3-en. Juvelen i 3-serie-familien" Man burde ha såpass forståelse at man vet at BMW er et selskap med så stor selvrespekt at de ikke bytter rekkeseksern mot V6er, og det til og med i en M3! De har beholdt nyregrillen, bakhjulstrekken, langsmonterte motorer og vender nå tilbake til førermiljø vendt mot førern! da kommer det plutselig ikke drassende med en V6er i M3 Akkurat her er det nok du som er idioten uten greie på BMW. Ifølge bimmerpost.com også vil nok neste M3/M4 (neste 2-dørs M3 kommer til å hete M4, og coupè/cab vil hete 4-serie fremover) få en V6 med turboer, så journalistene er nok ikke på bærtur nei. 528i har allerde fått firer, og denne er både billigere, raskere, har høyere toppfart, veier mindre og bruker mindre enn 530i med sekser. Jeg er ihvertfall ikke i tvil om hva som hadde blitt mitt valg, selv om det er aldri så "feil".
noekult Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 ^ Hahaha, eid! Jeg var også skeptisk til at BMW vurderer/skal bruke V6-er (veldig utradisjonelt), men kaller ikke folk idioter i hytt og pine... Dette emnet om V6 har bruker Fredrik påpekt for noen dager siden også, bla litt bak Benny er OK fyr. Han er skikkelig bilgutt og har bredt spekter av kunnskap; kanskje ikke den mest spennende fyren og kanskje ikke en ideell motorjournalist/programleder (Broom), men kudos for kunnskap skal han ha.
SofaKingFresh Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Men det som slår meg når jeg leser artikkelen er hvorfor de skal la idioter uten greie på BMW skrive! Virker med Broom som at de lar hvemsomhelst skrive artikkeler, og Benny er jo kritisk til alt og alle! La meg sitere fra den aktuelle artikkel:"Nå kan det imidlertid gå mot en endring – til V6. Og ikke i hvilken som helst av modellene heller, nei da, vi snakker selveste M3-en. Juvelen i 3-serie-familien" Man burde ha såpass forståelse at man vet at BMW er et selskap med så stor selvrespekt at de ikke bytter rekkeseksern mot V6er, og det til og med i en M3! De har beholdt nyregrillen, bakhjulstrekken, langsmonterte motorer og vender nå tilbake til førermiljø vendt mot førern! da kommer det plutselig ikke drassende med en V6er i M3 Akkurat her er det nok du som er idioten uten greie på BMW. Ifølge bimmerpost.com også vil nok neste M3/M4 (neste 2-dørs M3 kommer til å hete M4, og coupè/cab vil hete 4-serie fremover) få en V6 med turboer, så journalistene er nok ikke på bærtur nei. 528i har allerde fått firer, og denne er både billigere, raskere, har høyere toppfart, veier mindre og bruker mindre enn 530i med sekser. Jeg er ihvertfall ikke i tvil om hva som hadde blitt mitt valg, selv om det er aldri så "feil". Godt svart! Selv så driter jeg i om det ikke er sekser, sålenge kjøregleden er der. Og det tror jeg ikke de slutter med. Jeg var skeptisk til 4'eren som sitter i min 320i. Ja, det har vært trøbbel med motoren, og det er en feil på de. Men, når den fungerer, så fungerer den VELDIG godt!
Robkill Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Godt svart! Selv så driter jeg i om det ikke er sekser, sålenge kjøregleden er der. Og det tror jeg ikke de slutter med. Jeg var skeptisk til 4'eren som sitter i min 320i. Ja, det har vært trøbbel med motoren, og det er en feil på de. Men, når den fungerer, så fungerer den VELDIG godt! Litt som en gammel italiensk bil? Nei, ser helst at motoren funker som den skal til enhver tid!
SofaKingFresh Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Godt svart! Selv så driter jeg i om det ikke er sekser, sålenge kjøregleden er der. Og det tror jeg ikke de slutter med. Jeg var skeptisk til 4'eren som sitter i min 320i. Ja, det har vært trøbbel med motoren, og det er en feil på de. Men, når den fungerer, så fungerer den VELDIG godt! Litt som en gammel italiensk bil? Nei, ser helst at motoren funker som den skal til enhver tid! Ja, litt som en italiensk bil Nei, har vært veldig mye tull med min, men har heldigvis hatt garantien som har fått ordna opp alt Jeg har vel bare vært veldig uheldig med bilkjøpet tenker jeg.
Anbefalte innlegg