Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unskyld Fredrik, men jeg mener å huske at jeg fikk pent beskjed om ikke å påta meg ansvaret med å representere hele forumet i mine innlegg....

Jeg for min del har ingenting imot wicky sine innlegg.

Sola skinner faktisk i dag, det begynner virkelig å bli alt for lenge siden vi så den her. Regner med at snøen dukker opp neste uke, noe jeg er mindre begeistret for. Må vel få lagt vinterhjula mine over på noen nye felger da ene stålfelgen min ikke akkurat er rundt lenger... Ganske langt der ifra..

Skrevet

Her i sør har vi enda sommer,

Dog kaldt når sola går ned.

Tshorte vær, hærlig blå himmel og sol.

Koser meg på jobb på vei til Stavanger for å bytte en tankeserver

Skrevet

Ramla over ei side med diverse psyke sitat fra bibelen, her er noen:

10. Deut. 28:53

Then because of the dire straights to which you will be reduced when your enemy besieges you, you will eat your own children, the flesh of your sons and daughters whom the Lord has given you.

3. Leviticus 24:16

Whoever utters the name of the Lord must be put to death. The whole community must stone him whether alien or native. If he utters the name, he must be put to death.

1. Ezekiel 23:19

Yet she increased her prostitution, remembering the days of her youth when she engaged in prostitution in the land of Egypt. She lusted after their genitals – as large as those of donkeys, and their seminal emission was as strong as that of stallions.

Fin lita bok det der..

Skrevet
Unskyld Fredrik, men jeg mener å huske at jeg fikk pent beskjed om ikke å påta meg ansvaret med å representere hele forumet i mine innlegg....

Sola skinner faktisk i dag, det begynner virkelig å bli alt for lenge siden vi så den her. Regner med at snøen dukker opp neste uke, noe jeg er mindre begeistret for. Må vel få lagt vinterhjula mine over på noen nye felger da ene stålfelgen min ikke akkurat er rundt lenger... Ganske langt der ifra..

Forskjellen på deg og Fredrik er at han har vært med å bygge opp forumet omtrent fra dag en. Han har tidligere vært moderator og har derfor innblikk i hvordan Gunnar(eier av forumet) ønsker forumet skal være.

Når han påpeker ting, så er det veldig ofte fordi det ikke stemmer overens med hvordan Gunnar initellt ønsket at forumet skal være.

Skrevet

Hva har det med saken og gjøre? Han er ikke moderator lenger og har da også ikke noe med det. Greit at han ikke er enig i alle innlegga til wicky, og mener de er spam, men da er det ikke vits og lage like mye spam med og kommentere det hele tiden.. :) En stor andel av innlegga i denne tråden er de to i tottene på hverandre. For all del, gjør ikke meg noe, bare scroller over jeg :) Poenget er at hvis Fredrik mener wicky spamer og er useriøs fra tid til annen, er det ikke vits og spame like mye bare for å få sakt det :)

Da er det bedre og bare ignorere det, eller som Wicky sier her

Du vet du kan blokkere visning av MINE innlegg om du virkelig har problemer med dem? Istedet for å lage eget innlegg kun for å vise at du er misfornøyd med mine innlegg?

Anyway, snu stolen neste gang du skal sette deg på den :) Og hils kona di når du forteller at du kverulerer med en som er langt yngre enn deg på internett :)

Bare blokkere innlegga hans, og heller la moderatorer ta seg av det :)

Skrevet

i want!!!

om jeg kan skrive så kort innlegg da....hvis ikke så kan jeg kanskje utbrodere litt rundt batmobilen som først så dagens lys i 1939 som bruksbilen til seriens helter.... Den som er tilsalgs har 385hk turbinmotor fra Boeing. Kombinert med glassfiber karosseri og iPad i dashen kan den gjøre gode tall på motorveien og på bane..rett frem vel og merke!

jeg har selv aldri eid en slik bil, men jeg hadde heller brukt prisforlangende til å kjøpe alle E30 i verden og brent dem :)

Skrevet
Hva har det med saken og gjøre? Han er ikke moderator lenger og har da også ikke noe med det. Greit at han ikke er enig i alle innlegga til wicky, og mener de er spam, men da er det ikke vits og lage like mye spam med og kommentere det hele tiden.. :) En stor andel av innlegga i denne tråden er de to i tottene på hverandre. For all del, gjør ikke meg noe, bare scroller over jeg :) Poenget er at hvis Fredrik mener wicky spamer og er useriøs fra tid til annen, er det ikke vits og spame like mye bare for å få sakt det :)

Sølvfølgelig kan man lukke øynene for mange ting her i verden, men det er ikke alltid at det er det mest formålstjenelige og moralsk riktige. Jeg har, i likhet med dere andre, full rett til å påpeke ting ved forumet og innlegg som er dårlig.

Problemet med Wicky er at han ikke tåler kritikk... og aller minst kritikk fra meg. Han vet godt at han stort sett skriver her inne fordi han kjeder seg på jobben. Det kan man se på når innleggene er skrevet samt formen på innleggene. Det handler om korte og meningsløse refleksjoner etter innfalsmetoden.

Du..."///ben"... hvordan skal man få uttrykket en generell misnøye med forumet og/eller innlegg hvis man ikke skal kunne skrive et innlegg om det? Det blir bare tullball å påstå at et slikt innlegg evt. er spamming. Wicky hostet opp noe lort i mangel av et bedre svar. I hans verden er angrep det beste forsvar uansett hvor patetisk angrepet er... :lol:

Skrevet

Der var du sannelig igjen. Forskjellen på deg og meg er at du ble personlig... alt for personlig iom. at du ikke kjenner meg. Jeg påpeker Wickys innlegg og intet annet om Wicky som person.

Skrevet

hehe..stakkars lille fredikk... du klager på at andre blir personlige? Ingen vil bli kjent med deg av de JEG prater med, men du starta innlegget med å faktisk rakke ned på meg og mine innlegg? Og hva ønsker du å oppnå med innleggene dine? Og med en gang noen faktisk motsier deg så blir du også aggressiv og truer med utestengelse?!

Skrevet

Please! Hvis dere absolutt skal krangle hele tiden kan dere ikke ta det på PM?

Dritt lei av å lese alt pjattet fram og tilbake. Dere kommer aldri til å bli enige likevel.

Skrevet

Simmer down people... slike debatter åpent på forum fører ingen plasser. Nå tar jeg absolutt ingen sider her, men når begge parter står på å ha "rett", så vil hele greien gå omgang på omgang... i all evighet eller til det blir stygt.

edit: ja, vær så grei å ta det på PM :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...