[space] Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hva skjer på Bavaria i kveld igjen? Nye Minien som blir presentert?
Snusfenrik Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Vurderer nesten å snike meg opp til denne festivalen selv, greit å komme seg litt ut. Takk for tips!
noekult Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 [wicky12345] Ja, møter deg kl. 18:50 der. Skal vaske bilen min selv, men tar det kl. 15... [space] Yup, premiere på Coupé og jeg HÅPER det blir prøvekjøring og - se om jeg får lagt mine fordommer mot forhjulstrekk til side
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Lurer på å kjøpe båt: http://www.auksjon.no/BoatView.aspx?BID=57 Bar å greier må man jo ha
bmwnissen99 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Lurer på å kjøpe båt:http://www.auksjon.no/BoatView.aspx?BID=57 Bar å greier må man jo ha Ble nyskjerrig på hva slikt koster
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Ja er lansering av nye mini coupe med diverse godsaker her og der
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Forskjellen på deg og Fredrik er at han har vært med å bygge opp forumet omtrent fra dag en. Han har tidligere vært moderator og har derfor innblikk i hvordan Gunnar(eier av forumet) ønsker forumet skal være. Når han påpeker ting, så er det veldig ofte fordi det ikke stemmer overens med hvordan Gunnar initellt ønsket at forumet skal være. Jeg forsøker faktisk å etterstrebe den ånden forumet er grunnlagt på. Forgjengeren til bimmers... bmwguiden... ble etablert delvis som en protest og et alternativ til bmwccn´s forum. Gunnar mente allerede i begynnelsen av 2003 at dette forumet var alt for gammeldags og fokuserte for lite på styling, felger, stereo og det som ellers rører seg i tradisjonelle BMW miljøer. Det var også et ønske om å samle ulike referanser til DIY´s, tips, deler, bilder etc. i et strukturert forum med ulike grupperinger. Jeg ble aktivt medlem av bmwguiden i september 2003 og moderator kort tid senere. Deretter ble jeg sammen med et par andre også viseadministrator. Jeg var moderator og viseadministrator i nesten 6 år. Gunnar har klart uttalt at forumets æresmedlemmer har fått tittelen pga. deres innsats for forumet. Vi har ingen moderatorrettigheter, men vi har tilgang til moderatorpanelet og kan delta i diskusjonene vedr. forumet med moderatorene og Gunnar der. Dette gjør jeg også fra tid til annen når ting utarter seg her inne. Selvfølgelig føler jeg et ansvar for at forumet utvikler seg i riktig retning. Skal vi være Norges beste BMW forum kan ikke trådene bare bestå av meningsløse innlegg og korte refleksjoner. Vi må etterstrebe substans og noe som folk rent faktisk kan få nytte av. Folk skal føle at de ikke kaster bort tiden her inne. Jeg forsøker derfor etter beste evne å være litt seriøs med mine innlegg, men selvfølgelig kan jeg ikke tilfredstille alles ønsker. Det er naturlig at mine innlegg først og fremst interesserer de litt eldre her inne (og hvis du lurer på det Wicky så er disse også velkomne her inne). Jeg har nok både en form og interesser som ligger litt på siden av hva man som 18-20 åring normalt har, men skal forumet bestå av medlemmer i alle aldre er det viktig at det finnes noen som meg her inne også. Jeg er nemlig rimelig sikker på at det er denne bredden som er årsaken til den suksess bimmers har hatt og har.
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 ":rzlb3y7s]Fredrik og Wicky: Legg den ballen død.
Kny Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Stygg ulykke på ring 3 nå så det ut som, en hvit F10 m-sport totalvraka etter å ha kjørt inn i ræva på en annen bil (så ikke hvilken), helt most front på F10'en hvertfall og det var/er 2 ambulanser, brannbil og masse politi tilstede. Stillestående kø fram til Sinsenkrysset! (kjørende fra smedstad)
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg forsøker faktisk å etterstrebe den ånden forumet er grunnlagt på. Forgjengeren til bimmers... bmwguiden... ble etablert delvis som en protest og et alternativ til bmwccn´s forum. Gunnar mente allerede i begynnelsen av 2003 at dette forumet var alt for gammeldags og fokuserte for lite på styling, felger, stereo og det som ellers rører seg i tradisjonelle BMW miljøer. Det var også et ønske om å samle ulike referanser til DIY´s, tips, deler, bilder etc. i et strukturert forum med ulike grupperinger. En annen ting som også alltid har vært viktig for Gunnar er at vi ikke ensidig kun diskuterer BMW. Det er viktig å være åpen for at utviklingen går videre og at andre bilprodusenter kan være bedre enn BMW på enkelte områder. Det er ikke slik at BMW alltid er best uansett hva man ellers måtte mene. Vi kan derfor i stor grad diskutere f.eks Porsche... og spesielt hvis vi relaterer innlegget til BMW. Hva gjør en Porsche bedre enn en BMW og visa versa. Noe helt annet er det å være oppriktig interessert i BMW og skikkelig entusiastisk på merkets vegne. Det er vel de aller fleste (iallefall de av oss som ikke spammer forumet med mye annet tullball) siden vi bruker så mye tid her inne...
Marius2002 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 tullete; Hehe ja, syns den som er skrudd ned litt tempo på er mye bedre: http://www.youtube.com/watch?v=QVjUU3JO ... re=related Høres helt borte vekk ut
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 hehe ja så den også men den var litt for falsk
Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Selvfølgelig føler jeg et ansvar for at forumet utvikler seg i riktig retning. Skal vi være Norges beste BMW forum kan ikke trådene bare bestå av meningsløse innlegg og korte refleksjoner. Vi må etterstrebe substans og noe som folk rent faktisk kan få nytte av. Folk skal føle at de ikke kaster bort tiden her inne. Jeg forsøker derfor etter beste evne å være litt seriøs med mine innlegg, men selvfølgelig kan jeg ikke tilfredstille alles ønsker. Spørsmålet er hvor mye man skal henge seg opp i kvalitet på innleggene i en tråd som heter "Tulletråden". Det er da bedre at folk får utløp for sine meningsløse innlegg med korte refleksjoner i en tråd med overnevnte navn, enn at det blir klint utover resten av forumet. Jeg synes det er mer givende å lese ett par korte kommentarer om dagsformen til folk i denne tråden, enn å lese side etter side med diskusjoner anngående hva de forskjellige synes om andre medlemmer på forumet. Wickys homosex inlegg kunne vært glemt historie nå og diskusjonen kunne vært rettet mot mer interessante tema.
Anbefalte innlegg