Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke lenge før vinteren kommer, jeg gleder meg veldig til snøen daler ned og jeg får ut å stått på snowboard, kjørt bil eller bare herje i snøen. Savner litt å ikke ha bil, det var småkjipt der og da å måtte ut tidlig om morgenen å skrape ruter og koste bil, men likevel er det noe ved dette jeg savner!

Ordentlige vinterveier er også veldig artig å kjøre på!

17692_1024.jpg

Skrevet
Fikk skikkelig godfølelse av det bildet der.

Gjorde jammen jeg også. Og tar jeg ikke feil så står den en ix utenfor her og venter på snøen :)

Skrevet

Hvis han kan få tak i et fornuftig eksemplar av en av de 2904 stk som ble produsert er han en heldig mann (60-70% ble eksportert til USA). Dette er en av historiens fineste GT-modeller og svært kompetent selv idag. Jeg tror også at investeringspotensialet over noen år er brukbart.

$30.000-ish for den i salgsvideoen, som var særdeles strøken. Da hadde jeg vært all in :)

Skrevet
Er jeg alene om å må betale tilbake? :/

Ikke helt alene. Men jeg er heller ikke en av dem. :lol:

Ble 5-siffra tilbake her! Og ikke såvidt heller. :D

Skrevet
Tja...! :P

2011-10-18193341.jpg

Haha :D Kult!! Var bra parkert da? Hadde 3-4 cm klaring bak og sikkert 6-7 cm foran. Arma var godt pult etter all retting hehe.

Jada, flott parkert den! 8)

Må innrømme at jeg kun la merke til at det var en e28, men passasjeren skreik ut " VET du hvem det er sin? Det er Noekult!" Så måtte rygge tilbake å knipse et bilde :P

:D

Skrevet

Ja, sånn går no dagan. Helvetes kjeftskur som møtte meg på jobb i dag. Koselig og motiverende... Satt i landsstyremøte for fagforeningen onsdag, torsdag og fredag i min friturnus og reiste derfor hjem ca 4 timer tidligere enn normalt på tirsdag. For å forberede meg, representere firmaet og fagforeningen på ordentlig vis i stedet for å sitte der uten å vite hva jeg skal si. Det var visst forferdelig. Jeg vet hvertfall hvem som sier fra seg det vervet som tillitsvalgt umiddelbart.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...