Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var jeg far til en liten gutt :) han kom kl11:21.

en kommende bmw entusiast!

Gratulerer så mye :) Det blir nok en BMW-entusiast ja tenker jeg :applause:

Skrevet

Fikk brev fra siviltjenesten idag om at de innvilger min søknad om stipend til hengerlappen :D Får dekket 80% opptil 8000 kroner, da jeg skrev at prisen var 10.000. Selv om det koster 4100 som pakkepris på første kjøreskolen jeg ringte. Er ikke så mye som skal gjøres for å få lappen da :D Så da kommer jeg enda et skritt nærmere banebil etterhvert. Forresten, noen som vet reglene for øvelseskjøring med henger? Kan jeg dra en stor båthenger/bilhenger hvis den er tom, så lenge vekten er under 750 kg eller hva man har lov til med klasse B? Trenger vel ikke å ha med meg noen i bilen heller? Er jo grei trening å bare slenge hengeren bakpå å kjøre rundt da :D

Skrevet

Med klasse B kan du kjøre en tilhenger der totalvekten ikke overstiger egenvekten på bilen, eller det bilen har lov til å dra, samt at totalvekt på både bil og henger ikke skal overstige 3500kg. Har du med deg en passasjer med BE (samt er over 25 og hatt denne i 5 år blablabla), kan du øvelseskjøre som om du hadde hatt BE-lappen.

Skrevet

Hva har du tenkt å ha som banebil? Jeg syns fortsatt tanken om en E34 540i fra Sverige til ca. 20.000 SEK er fristende :) Skulle ha det med en kompis men han trakk seg.

Skrevet

Ok, da får jeg slenge på en henger med litt størrelse på å kjøre litt utover :D Takk for svar.

Noekult: Ikke tenkt på banebil enda gitt.. Må nok komme meg ut hjemmefra (helst få flyttet ut av Oslo og skaffe meg hus med stor garasje med løftebukk osv.. Har mine planer :P ) Men eldre BMW med turbo kunne vært gøy. Hvertfall noe som er villig til litt røyk fra bakhjula samt kjøring der man ser ut av siderutene :D

Skrevet
Hva sier fruen til at du er på bimmers istedet for med henne? :P

Sier ikke mye :) vi ligger på hotellet ved siden av ullevål nå med pjokken. Koselig !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...