fish Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Fantastisk "story". Ble faktisk litt rørt. Disse korte 5 min forteller mye om følelsen for en spesiell bil og ikke minst familiebåndene, en far (hans offer) og sønnene (takknemelighet)... http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... z-nO6WvOYw
liffi Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Sikkla litt på den en stund nå Så, fristelsen å selge 540`n å kjøpe noe slikt er tillstedet...Fått noen PM siste tiden nå av folk som vill kjøpe 540`n! Senest i stad, kunne hente i morgen for 70k men takket pent nei Er 540 til salgs? Interessert i 530d? Er ikke tilsalgs nei, men folk sender PM å spørr hva jeg skal ha for den Tja. 5èr er alltid av interesse. men grunnen til at jeg ikke har handla "Nyere" Familiebil enda, er fordi vi akuratt har pussa opp hus, så kan ikke skryte å si at jeg har flere Mill på konto
Yngvejos Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Sikkla litt på den en stund nå Så, fristelsen å selge 540`n å kjøpe noe slikt er tillstedet...Fått noen PM siste tiden nå av folk som vill kjøpe 540`n! Senest i stad, kunne hente i morgen for 70k men takket pent nei Er 540 til salgs? Interessert i 530d? Er ikke tilsalgs nei, men folk sender PM å spørr hva jeg skal ha for den Tja. 5èr er alltid av interesse. men grunnen til at jeg ikke har handla "Nyere" Familiebil enda, er fordi vi akuratt har pussa opp hus, så kan ikke skryte å si at jeg har flere Mill på konto Tenkte mer i retning mot rent bytte.
Jordfræsar Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Fin den fræsern, men feil ratt, automat, diesel (184 og ikke 204 i tillegg) samt firehjulstrekk drar ned for min del Men er nok en dritgod bil som en normal bruksbil som skal gjøre det de fleste bruker en bil til. Er ikke alle som har bil som kunst Værste var at sånn satt jeg gjennom hele mobile.de og lette etter feil på biler som gjorde dem uaktuelle. Jeg som ønsker diesel og automat og xdrive og noen få hester Så tenkte mest på utseendet
fish Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 FAIL! Dette foregår i forbindelse med ett billøp der bilene presenteres før løpet... http://www.youtube.com/watch?v=rKOKy8I5oW0
awt Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Den 330Xd-en er nok heller ikke en original M-tech-bil. Ikke at bilen blir noe dårligere av det, men det trekker jo litt ned likevel synes jeg. Kjenner godt til det å "lete etter feil" på mobile.de. Selv om det er mangfoldige tusen biler til salgs, så er listen med aktuelle biler utrolig kort når man har fått sortert ut alle de uaktuelle. Var ikke mange aktuelle e60-er til salgs i Tyskland for min del (der prisen også var riktig vel og merke).
Robkill Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Fantastisk "story". Ble faktisk litt rørt. Disse korte 5 min forteller mye om følelsen for en spesiell bil og ikke minst familiebåndene, en far (hans offer) og sønnene (takknemelighet)...http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... z-nO6WvOYw Det der var spesielt! Virkelig flott gjort av sønnene
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Fantastisk "story". Ble faktisk litt rørt. Disse korte 5 min forteller mye om følelsen for en spesiell bil og ikke minst familiebåndene, en far (hans offer) og sønnene (takknemelighet)...http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... z-nO6WvOYw Det der var spesielt! Virkelig flott gjort av sønnene Fy flate, fikk frysninger! Respekt
Jordfræsar Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Den 330Xd-en er nok heller ikke en original M-tech-bil. Ikke at bilen blir noe dårligere av det, men det trekker jo litt ned likevel synes jeg.Kjenner godt til det å "lete etter feil" på mobile.de. Selv om det er mangfoldige tusen biler til salgs, så er listen med aktuelle biler utrolig kort når man har fått sortert ut alle de uaktuelle. Var ikke mange aktuelle e60-er til salgs i Tyskland for min del (der prisen også var riktig vel og merke). Derfor har man bimmers for godkjenning
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Den 330Xd-en er nok heller ikke en original M-tech-bil. Ikke at bilen blir noe dårligere av det, men det trekker jo litt ned likevel synes jeg.Kjenner godt til det å "lete etter feil" på mobile.de. Selv om det er mangfoldige tusen biler til salgs, så er listen med aktuelle biler utrolig kort når man har fått sortert ut alle de uaktuelle. Var ikke mange aktuelle e60-er til salgs i Tyskland for min del (der prisen også var riktig vel og merke). Kjenner meg igjen det jeg også! Sitter selv å leter etter E24 635CSI eller M635CSI på utenlandske nettsteder og har satt Manuell, 83 modell, helst skinn, ikke over 200 000 km som krav! Enten så har de slite seter eller flekkete taktrekk og hvis motorrommet er skittent så føler jeg resten av bilen også er slik! En kan ha perfekt interiør men en homo farge på utsiden, eller omvendt! Ellers er jeg veldig allsidig i fargevalget når det kommer til E24! M6en kom jo kun i sort, hvit og rød så den er jo grei, men på de andre så vil jeg helst ikke ha burgunderrød, brun eller grønn! Ikke lett
Erebus Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 fredrik, drit i kilometer, du kan ikke ha det som parameter på en 30 år gammal bil. Det kan være vel så skadelig for bilen å IKKE bli kjørt. Se heller etter biler der motoren har fått en overhaling og ting er skifta..og rust.
Thundercoil Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Da var billetter til Black Sabbath i boks Nå mangler jeg bare E93, så er jeg verdens lykkeligste mann!
Yngvejos Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 fredrik, drit i kilometer, du kan ikke ha det som parameter på en 30 år gammal bil. Det kan være vel så skadelig for bilen å IKKE bli kjørt. Se heller etter biler der motoren har fått en overhaling og ting er skifta..og rust. Enig der. Min E30 har gått 299 000km Denne påstås å ha gått 102 000km På gamle biler må man heller se på tilstand enn km-stand.
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 fredrik, drit i kilometer, du kan ikke ha det som parameter på en 30 år gammal bil. Det kan være vel så skadelig for bilen å IKKE bli kjørt. Se heller etter biler der motoren har fått en overhaling og ting er skifta..og rust. Nja! Er ikke helt enig der! Jeg er på utkikk etter en så strøken og orginal bil som mulig og derfor er jeg også villig til å legge en god del cash på bordet for å få en så perfekt E24 som overhode mulig! Jeg tenker da på bla komplett servicehefte og plettfri eierhistorik, så ja det blir en utfordring å finne riktig bil men jeg har ikke noe hastverk! Gidder ikke ha noe "skramel" til 50 000,- med skjult rust, svetter olje og har gått tur retur månen fire ganger Så lenge bilen straks er veteran og ikke får avgift ved registering så kan jeg godt gi 200 000,- eller mer for en E24 (Da helst M635CSI) jeg, bare bilen er perfekt! Skal jeg kjøpe meg en sånn type bil så skal det gjøres ordentlig
Anbefalte innlegg