[space] Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Ozzy har den utrolige egenskapen at han synger knallbra, selv om det er umulig å forstå hva han babler om når han snakker Jeg har troa på det nye Sabbath-albumet!
316 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 ":26n5pu8h]Er det noen som har peiling på om en casette-aux adapter fungerer? Det fungerer bra det. Brukte det i e46en. Ikke forvent high end lyd, men det fungerer helt greit Kjøpte du en dyr en eller ebayvare til 50 kroner? Da får jeg jo brukt den tidsriktige flotte kasettspilleren i E30'n. Det er bra!!!
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Prøvde å kjøpe bil ja. 99' 750i. Dessverre kom jeg meg bare en halvtime nordover før ladingen tok kvelden, så nå står på et verksted på selgers regning, oh jeg er på vei hjem med fly.. intet mindre enn min femte flytur i dag. Søren klype så surt det er å reise hjem tomhendt. Blir vel nytt forsøk på henting etter helga. En liten strek i regningen, men den som venter på noe godt... osv. Grattis... E38 750i er i min verden en av de aller fineste BMW´ene... Joda, har lenge sett etter en facelift 750i, så jeg håper det ikke blir noe krøll på neste forsøk. Selger har bestillt ny dynamo (8k + mva og montering) og mottar denne på tirsdag. Tror jeg skal gjøre et nytt forsøk på henting på onsdagen. Forøvrig en helt fantastisk bil og kjøre. Ser virkelig frem til en 14 timers kjøretur nordover. Vedr. E9, så er det vel bare og handle så snart et fornuftig (rustfritt?) objekt dukker opp? Nydelige biler!
knut_olestad Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 kjøp en 528ia til ho.. thomas gundersen skal selge sin.. ligger til salgs her også! søk på taumas91 Nei bilen får ho betale sjøl, får være grenser hehe Se den ja, så jo ikke så alt for gæli ut den. Skal tipse ho om den Har en kollega som kanskje skal selge sin 97 523Ia også så vi får se skuddsikre ruter å greier Skeptisk Er nok bare vanlige doble ruter
VegarVS Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 vet at man har fått de med skuddsikre ruter..
knut_olestad Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 ":38k15ln9]Er det noen som har peiling på om en casette-aux adapter fungerer? Det fungerer bra det. Brukte det i e46en. Ikke forvent high end lyd, men det fungerer helt greit Kjøpte du en dyr en eller ebayvare til 50 kroner? Da får jeg jo brukt den tidsriktige flotte kasettspilleren i E30'n. Det er bra!!! http://www.amazon.com/Scosche-FM-MOD02- ... B001QBG614 Mer tro på denne, kobles via antenneinngang
-Roger- Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Men hvis du bruker den som kobles via antenneinngang, vil ikke da signalet bli forstyrret av andre radiosignal? Det blir det hvertfall i min sånn trådløse FM sender..
noekult Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Sånn FM-sender dings for overføring av musikk via radiosignal suger så hardt
wicky124 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 vet at man har fått de med skuddsikre ruter.. Skuddsikre ruter ble vel bare levert på security modeller? Til statsråder og diverse? Det er som regel dobbelt isolerte ruter som er vanlige... De holder varmen ute. kulda ute. demper støy og dugg-dannelse inne i kupeen. Men alle tror det er skuddsikre ruter..
VegarVS Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 vet at man har fått de med skuddsikre ruter.. Skuddsikre ruter ble vel bare levert på security modeller? Til statsråder og diverse? Det er som regel dobbelt isolerte ruter som er vanlige... De holder varmen ute. kulda ute. demper støy og dugg-dannelse inne i kupeen. Men alle tror det er skuddsikre ruter.. vel, da er vel jeg en av de
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 vet at man har fått de med skuddsikre ruter.. Skuddsikre ruter ble vel bare levert på security modeller? Til statsråder og diverse? Det er som regel dobbelt isolerte ruter som er vanlige... De holder varmen ute. kulda ute. demper støy og dugg-dannelse inne i kupeen. Men alle tror det er skuddsikre ruter.. vel, da er vel jeg en av de Jeg har også sett de dobble rutene men kan jo være at bilen tidligere har vært i bruk av en etat som krever skuddsikre ruter, er jo en 528 så det er jo ikke noen småmodell heller! Er jo vanlig det på ambasadebiler, regjeringsbiler, sikkerhetspoliti og limoservice nedover i europa.
Kvasi Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Å si at jeg er forbanna nå er ikke en overdrivelse, var på Jula og kjøpte hullsag og holder for å montere Defakontakten i frontplata på bilen og så knakk senterboret. Gjett om det ser bra ut der hullsaga traff bilen med x antall rpm..
tonyku Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 [quote="Fredrik 90 . Min E34 har vært ambasadebil og den har ingen form for dobbleruter e.l. Tony
Anbefalte innlegg