Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ikke chatt...haha :P får vel kjeft for å skrive det...hmm..

gruer meg til å ta banen hjem etterpå...

Spørsmålet er jo hva du vil med å skrive disse to setningene her inne... :-k

Den første setningen er fullstendig meningsløs og er trolig bare et patetisk forsøk på å være morsom/ironisk/provoserende... med mindre du ønsker å starte en egentlig diskusjon om hva chatting i denne sammenhengen er.

Den andre setningen er egentlig bare et uttrykk for hva du tenker i øyeblikket. Det virker ikke som om du har en plan med hva du skriver... eller kanskje du ønsker å starte en diskusjon om T-banen i Oslo og hvordan den påvirker deg og dine omgivelser? Har du f.eks noen spesielt dårlige opplevelser fra banen eller er det bare nedtur at du åpenbart ikke kan kjøre BMW?

Når dette er nevnt er det ganske utrolig å sitte her i Danmark å følge med på nyhetene fra Norge som forteller at det nærmest ikke går en uke uten at NSB og/eller T-banen i Oslo får en alvorlig driftstans... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wulf & Morgenthaler er bare helt genial! Jeg ler meg skakk av mye av stripene dems :D

Fredrik:

Første-> :shock:

Det med Roskilde festivalen, hadde ikke forundra meg :lol:

Det er ikke bare Roskilde det gjelder! Samme gjelder Hove festivalen her hjemme også, er så mange som går hjulbeinte hjem derifra etter en "hard" uke! Er det noen plass man skal være redd for dama si så er det her, uansett å trofast ho er! På Hove skjer fankenmeg det mest utroligste ting :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare Roskilde det gjelder! Samme gjelder Hove festivalen her hjemme også, er så mange som går hjulbeinte hjem derifra etter en "hard" uke! Er det noen plass man skal være redd for dama si så er det her, uansett å trofast ho er! På Hove skjer fankenmeg det mest utroligste ting :roll:

Med mindre damene er fullstendig bevisstløse og nærmest blir voldtatt kan mye tyde på at damene faktisk ønsker at de mest utrolige ting skal skje på festivalen... :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wulf & Morgenthaler er bare helt genial! Jeg ler meg skakk av mye av stripene dems :D
Fredrik:

Første-> :shock:

Det med Roskilde festivalen, hadde ikke forundra meg :lol:

hehe, jeg vil si du har et problem om ikke du kan sende "kånå" av gårde på festival uten å være redd.

Hadde hun kommet hjem hjulbeint derfra uten å ha blitt voldtatt vil jeg tro sansynligheten for at det hadde skjedd før eller siden uansett er ganske stor. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi tilbakemelding hva som var gale da :D

De fant en feilmelding på en temperatursensor, som skal byttes på tirsdag. Mente den kunne gi feil signaler til hjernen, som fører til fjusking. Fant ingenting om coil. Jeg har enda 3mnd garanti på bilen, så om det dukker opp igjen etter skifte av sensoren er det jo bare å få de til å ta en ny sjekk.

Var litt redd for at forhandler ville sette seg på bakbeina, som man ofte hører om, men det var absolutt ingen problemer. Ringte bare og forklarte hvordan bilen oppførte seg i går, og fikk beskjed om å kjøre innom et bilverksted (som de henviste til), og så skulle de ta diagnose og fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så vanskelig med at man ikke får skrive slikt tull? Skal du på død og liv måtte pjatte om alt mulig tull (dette er tros alt et BMW forum) så lag deg et gratisforum på diskusjonsforum.no. Her kan du bestemme helt og holdent hva forumet skal inneholde og du kan jo lage et forum "forvisomsitterpådooglikeråpubliseredetforum".. Til orientering så fungerer forumreglene også i dens egne tråder.. Makan til flisespikkeri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi tilbakemelding hva som var gale da :D

De fant en feilmelding på en temperatursensor, som skal byttes på tirsdag. Mente den kunne gi feil signaler til hjernen, som fører til fjusking. Fant ingenting om coil. Jeg har enda 3mnd garanti på bilen, så om det dukker opp igjen etter skifte av sensoren er det jo bare å få de til å ta en ny sjekk.

Var litt redd for at forhandler ville sette seg på bakbeina, som man ofte hører om, men det var absolutt ingen problemer. Ringte bare og forklarte hvordan bilen oppførte seg i går, og fikk beskjed om å kjøre innom et bilverksted (som de henviste til), og så skulle de ta diagnose og fikse.

Nå kan jeg ikke se helt sammenhengen her, men du får se resultatet :P motoren skal fint kunne fungere tilfredsstillende uten den sensoren såvidt jeg vet. Tempsensorer er også nesten service-deler hos vag :P Men hvilket verksted ble du sendt på? Et skikkelig vag-verksted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke skikkelig vag-verksted nei, men virka passelig seriøst. Ikke Kjell-Bendiks bil og tobakk nedpå hjørnet rundt supern.

Var litt skeptisk selv til at en temperatursensor skal få bilen til å gå på 3 sylindre, men han mente iallefall det kunne skje. Om problemet vedvarer etter byttet er det jo ikke verre enn å få de til å skifte coiler, feilmelding eller ei. Og da har jeg iallefall fått meg en fin ny tempsensor i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre damene er fullstendig bevisstløse og nærmest blir voldtatt kan mye tyde på at damene faktisk ønsker at de mest utrolige ting skal skje på festivalen... :-s

Damer er ikke noe bedre en oss menn. Er jo helt konge når det er damene som er så kåte at de holder på å renne vekk :lol:

Vis man ikke kan stole på kjæresten sin, må det være et kleint forhold :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så kjedelig tulletråden har blitt :P Veldig fokus på hva som er greit og skrive og ikke her nå.

Om jeg vil skrive at jeg akkurat nå sitter på dass å presser, hører vel det hjemme i en tulletråd....

Til dels enig der, bortsett fra dogåinga di :D

Side opp og side ned om gørrkjedelige porscher som vi ikke har råd til uansett. Må være lov å prate litt utenom bil og på dette forumet. Det gjør ikke at forumet handler mindre om BMW. En eneste liten tråd på et helt forum må kunne dedikeres til litt tullprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...