Alpejohn Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Håper prisen på leiligheta mi stiger betydelig så jeg fpr mer en det jeg betalte Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
bad_ip Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Håper prisen på leiligheta mi stiger betydelig så jeg fpr mer en det jeg betalte Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Hehe, ja de fleste som eier allerede håper jo selfølgelig på det... men etter du har solgt så skal du jo gjerne kjøpe deg noe nytt. Så da går det jo opp i opp som regel.
Alpejohn Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Jaa, men greit å få litt ekstra vertfall. Men har blitt sykt dyrt med hus her rundt også. Selv i små bydene rundt småbygda for og si det sånn Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Fredrik Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 ":i2tcqg8f]Vi har jo tidligere diskutert boligpriser her inne. Nå kommer det nye byggeregler som gjør nye boliger enda dyrere...http://e24.no/eiendom/regelendring-gir- ... p/20127727 Så skal vi tro på avisene som her om dagen skrev at prisene kom til å gå ned? Skjønner ikke hvordan prisene kan gå ned når etterspørselen er såpass mye større enn tilbudet. (Spesielt i Oslo) Det er jo i praksis kun pensjonister som selger seg ned fra hus til leilighet som tjener på boligmarkedet slik det for tiden er i Norge. De store taperne er førstegangskjøpere uten formue og/eller mulighet for hjelp fra foreldre/familie og folk som av ulike årsaker kun har en inntekt.
flonoen Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 ":1q6ehct6]Vi har jo tidligere diskutert boligpriser her inne. Nå kommer det nye byggeregler som gjør nye boliger enda dyrere...http://e24.no/eiendom/regelendring-gir- ... p/20127727 Så skal vi tro på avisene som her om dagen skrev at prisene kom til å gå ned? Skjønner ikke hvordan prisene kan gå ned når etterspørselen er såpass mye større enn tilbudet. (Spesielt i Oslo) Det er jo i praksis kun pensjonister som selger seg ned fra hus til leilighet som tjener på boligmarkedet slik det for tiden er i Norge. De store taperne er førstegangskjøpere uten formue og/eller mulighet for hjelp fra foreldre/familie og folk som av ulike årsaker kun har en inntekt. Pluss en del i 30-40 årene som vil ut av byen og hjem til bygda, så sant jobbsituasjonen tillatter det. De kan også komme godt i fra det, kanskje bytte ut leiligheten på 70kvm med enebolig dobbel så stor om ikke større, til samme pris. Men sant som du sier, førstegangskjøpere kommer skjeldent godt fra det, enten de kjøper i by eller bygd.
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Jeg synes nå det tritt og ofte kommer slike "advarsler" om boligbobler som kommer til å sprekke, men som [space] sier, så lenge tilbudet på langt nær dekker etterspørselen ser jeg ikke for meg at det kommer til å skje.
Jordfræsar Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Det ble vel også endring for at alle må ha 15% av lånesummen i egenkapital. Kan skape litt problemer for noen.
Marius2002 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Nå er det kaos på Sørlandet!! Underkjølt regn! Vittig det der. Blir vel mye avisskriveri fremover. Virker som om at folk i storbyene er like sjokkert hvert år når det fryser på og kommer snø. Det blir ørten uhell og kaos fordi folk ikke skjønner at man må kjøre litt mer forsiktig når det blir glatt. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 736954.ece
Fredrik Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Det ble vel også endring for at alle må ha 15% av lånesummen i egenkapital. Kan skape litt problemer for noen. http://e24.no/eiendom/finanstilsynet-st ... p/20127050
316 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Bra med snø i dag. Er faktisk en halvmeter der sporene mine er:
Jordfræsar Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Bra med snø i dag. Er faktisk en halvmeter der sporene mine er: Snøregna her i dag... det lille som kom! Borte vart det ama.
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Jepp, fikk den hjem i går. Må si det var en merkbar forskjell i kjørekomforten fra E34en.
flonoen Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Går det an å få BEDRE kjørekomfort enn e34? Nydelig bil, men kanskje fått den litt ned framme? Eller er det bare lyset/skyggen på bildet som får den til å se ut som den er en liten centi høyere framme enn bak?
Anbefalte innlegg