Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser jeg en i Oslo traktene som kjører mer sidelengs enn rett frem vet jeg at det bare er noekult som øver på skillsa ;)

Ojeh. Vet dere hva, jeg var ute akkurat nå. Jeg har aldri opplevd maken. Det er ren is på enkelte strekninger. Hele oppoverbakken fra krysset og hjem er piggdekkføre, du klarer deg ikke bra med piggfri. Det regner ute med temperatur rundt 0. Jeg snudde med en gang etter å ha mista litt kontroll ved to første forsøk, for drøyt.

Dette er på Carl-Berners plass og Hasle:

1c5x83leewzcgsivgn5f.jpg

gc5qhjqlb67yayb297th.jpg

Men fikk tatt meg et fint bilde på Grünerløkka, da :)

9867pgfvix6pogk56507.jpg

Skrevet

Her på sørlandet regner det og er 6+, koselig julevær dette ser du :roll: Kjørte forresten rundt i en kompis sin nye Chevy Cargovan her i stad, fy for en deilig varebil å kjøre! Ligger milevis forran Transporter og grusome Hiace når det kommer til motor, kjørekomfor og sittestilling. 5,3 liter herlig V8er bensin på 300 hk (LPG gass, 7 kr mila) med nydelig lyd og 0-100 på rett under 9 sek, firehjulsdrift, cruisecontrol, el seter, bra orginal stereo og masse anna utstyr!

Heisann, har skaffet meg en nyere e61 diesel med keyless go og lurer på hvordan gløding funker på denne bilen?

Har selv E90 med 3,0l rekkesekser diesel med Keyless go og jeg vil mene at det ikke er noe gløde tid på disse bilene! Glødepluggene trenger vel kun et halvt sekund eller noe før motoren er klar!

Skrevet
ALDRI hatt problemer med play :S Bestillt sikkert 50 filmer og spill derifra

Ja, jeg har også kjøpt nesten hele filmhylla mi derfra, men alt har kommet på 3-5 dager tidligere.

Sikkert posten!

Helt sikkert! Møkkapost. Skjønner ikke at det går ann å være så treg som de er til tider!

Alt jeg har kjøpt fra Play har brukt 1-2 uker på frakt...

Tidligere til meg har det tatt mellom 3-5 dager som det står på sidene deres, utenom når de ikke har hatt den på lager.

Noen som har opplevd problemer med bestilling fra play.com?

Jeg bestilte mw3 og transformers box derfra for ikke så lenge siden. Står "Dispatched 30 nov" på mine ordre, og at det er 3-5 dager leveringstid. Har enda ikke mottatt noe som helst..

Ligger vel i toll slik mine gjorde.. Om de koster over 200?

Har sjelden gått mer enn ei uke når jeg handla under 200.

Ja, regner med det er der det stopper seg. Kostet jo over 200 hver for seg så.. :P

Skrevet
Her på sørlandet regner det og er 6+, koselig julevær dette ser du :roll: Kjørte forresten rundt i en kompis sin nye Chevy Cargovan her i stad, fy for en deilig varebil å kjøre! Ligger milevis forran Transporter og grusome Hiace når det kommer til motor, kjørekomfor og sittestilling. 5,3 liter herlig V8er bensin på 300 hk (LPG gass, 7 kr mila) med nydelig lyd og 0-100 på rett under 9 sek, firehjulsdrift, cruisecontrol, el seter, bra orginal stereo og masse anna utstyr!
Heisann, har skaffet meg en nyere e61 diesel med keyless go og lurer på hvordan gløding funker på denne bilen?

Har selv E90 med 3,0l rekkesekser diesel med Keyless go og jeg vil mene at det ikke er noe gløde tid på disse bilene! Glødepluggene trenger vel kun et halvt sekund eller noe før motoren er klar!

Gjøres automatisk sies det i diesel-motor tråden, så da er det vell ikke mer å bekymre seg over. :)

Skrevet

Genialt! Barna bytter på å våkne med ca 30 minutters mellomrom. Ettersom det er jeg som er hjemme med dem nå er det jo også jeg som eventuelt må stå opp og fikse dyne, putte i smokk osv. Så utrolig kjipt å legge seg når en uansett blir vekket hele tiden!

Skrevet
":ky48k1sk]Genialt! Barna bytter på å våkne med ca 30 minutters mellomrom. Ettersom det er jeg som er hjemme med dem nå er det jo også jeg som eventuelt må stå opp og fikse dyne, putte i smokk osv. Så utrolig kjipt å legge seg når en uansett blir vekket hele tiden!

Hehehe... og slik fortsetter historien i stadig nye varianter. Her i huset har selv hunden funnet ut hvordan den skal få oppmerksomheten... :lol:

Skrevet
Litt lokalt moro:

begynner vel å bli gammel nå, men moro å se at det er lastet opp på Youtube og hørt igjen! :lol:

Hehe artig :lol:

"Neeh, det må nok værra ein slik en Sierra... e no dem fangerene som går om dagen" :roll:

Skrevet
Amerikaner som har designa?

Dette er noen koreaproduserte Daewoo greier de har satt Chevy emblem på! De fleste Amcarfans river seg i håret over at merket dems står på slike biler! Godt vi slipper de korea greiene her i Norge, her får man kun kjøpt ordentlige Chevyer fra USA! Snakker da om Tahoe, Suburban, Silverado, Corvette og Camaro :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...