[space] Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Oh yeah! De kjipeste retteste setene du noen gang har sett, og de aller fleste på finn har nettopp disse. Håpløst! Styr unna! 3 typer finnes: 1. vanlig kjipe 2. "vanlige sportsseter med justerbar nakkestøtte 3. de fete M-setene med fast nakkestøtte, som bilen min hadde. Kjipingseter: M-seter:
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Fy fader, at det er mulig å kjøpe en sånn bil med slike seter som de øverste der! Nydelig interiør i din gamle. Jeg hadde hatt det vondt med meg selv om jeg så disse bildene og det var min gamle bil, med visshet at det nå sto en Touran ute på tunet/i garasjen. No offence!
Jordfræsar Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Og få en z4 med minst Lydisolering for økt kjøreglede mener det er 3 nivåer. Men tipper ingen oppgir dette på finn :/
Kvasi Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Neimen Ble tom for strøm på kamera, og rimelig sur, når jeg skulle kjøre tilbake og få med gleden i alle bakkene..
Marius2002 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Venninne av meg fikk bilen frastjålet idag i Oslo. En Hvit E30 stasjonsvogn i Oslo.Hun skiver følgende: Hvit BMW 318i, helt strøken stasjonsvogn BN 87118, en gammel '87 modell. Ble stjålet fra Munkerudveien 58B mellom klokken, 00.30 - 13.30. Om dere ser den meld ifra på 99762216 eller 95823956. Vær så snill, vær så snill, del videre!!!! Så Oslo-folk og omegn, om dere ser noe så ring en av de nummerene! Bare minner på enda en gang!
Fredrik Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 MX-5 miljøet i Norge er veldig bra. Men det gjelder jo for BMW også. Spør bruker [space] om bilder av gamle Z4en hans, helt nydelig og ganske perfekt utgave!Men skal du ha MX-5 så bør du kjøpe den med ståltak, for stofftakutgaven er ikke elektrisk men manuell (ikke at det er særlig stress, men jeg foretrekker en knapp som fikser alt). SLKen ville jeg ikke kjøpt, i og med at de to andre har så mye større tune/trimmepotensiale hvis du begynner å kjede deg etter noen år. Når det er sagt, uten at jeg har kjørt Z4en, så skal Z4en ha litt hard fjæring for bykjøring (kommentar, [space]?). MX-5ene er helt nydelige uansett type vei. Til slutt, MX-5 har en sterk vektfordel. På roadster er det en gyllen regel: Jo lavere vekt jo mer moro i svingene! Jeg er helt enig i det du skriver, men et stofftak er nettopp med på å senke tyngdepunktet (implisitt vekten) i en roadster. Jo lavere vekt... og lavere tyngdepunkt... jo mer morro i svingene... Jeg hadde i 1990 en av de 40 MX-5´ene som Kolberg Motors tok inn før modellen ble offisielt importert til Norge. Jeg hadde lest om den nye MX-5 modellen i CAR der de fortalte at den i tillegg til å være en slags ny MG Midget også hadde fantastiske kjøreegenskaper. Jeg har en venn som tilfeldigvis hadde en MG Midget og sammen la vi ut på roadtrip i det sydlige England. Dette var en stor suksess og vi fikk nesten mer oppmerksomhet enn godt var. Britene er helt klart et interessant folkeslag når det gjelder små roadstere. Apropos stofftaket i MX-5. Det varierer nok litt fra person til person, men jeg kunne faktisk sitte normalt i førersetet å vippe stofftaket opp med den høyre armen. Hele operasjonen tok neppe mer enn 10 sekunder. MX-5 Mrk. I er en roadster slik de skal være... liten, lett, enkel og med glimrende kjøreegenskaper...
rublings Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 MX-5 miljøet i Norge er veldig bra. Men det gjelder jo for BMW også. Spør bruker [space] om bilder av gamle Z4en hans, helt nydelig og ganske perfekt utgave!Men skal du ha MX-5 så bør du kjøpe den med ståltak, for stofftakutgaven er ikke elektrisk men manuell (ikke at det er særlig stress, men jeg foretrekker en knapp som fikser alt). SLKen ville jeg ikke kjøpt, i og med at de to andre har så mye større tune/trimmepotensiale hvis du begynner å kjede deg etter noen år. Når det er sagt, uten at jeg har kjørt Z4en, så skal Z4en ha litt hard fjæring for bykjøring (kommentar, [space]?). MX-5ene er helt nydelige uansett type vei. Til slutt, MX-5 har en sterk vektfordel. På roadster er det en gyllen regel: Jo lavere vekt jo mer moro i svingene! Jeg er helt enig i det du skriver, men et stofftak er nettopp med på å senke tyngdepunktet (implisitt vekten) i en roadster. Jo lavere vekt... og lavere tyngdepunkt... jo mer morro i svingene... Jeg hadde i 1990 en av de 40 MX-5´ene som Kolberg Motors tok inn før modellen ble offisielt importert til Norge. Jeg hadde lest om den nye MX-5 modellen i CAR der de fortalte at den i tillegg til å være en slags ny MG Midget også hadde fantastiske kjøreegenskaper. Jeg har en venn som tilfeldigvis hadde en MG Midget og sammen la vi ut på roadtrip i det sydlige England. Dette var en stor suksess og vi fikk nesten mer oppmerksomhet enn godt var. Britene er helt klart et interessant folkeslag når det gjelder små roadstere. Apropos stofftaket i MX-5. Det varierer nok litt fra person til person, men jeg kunne faktisk sitte normalt i førersetet å vippe stofftaket opp med høyre armen. Hele operasjonen tok neppe med enn 10 sekunder. MX-5 Mrk. I er en roadster slik de skal være... liten, lett, enkel og med glimrende kjøreegenskaper... Har også hørt at stofftaket faktisk isolerer mer støy, eller absorberer mer. Syns også det ser klart best ut med stofftak.
Fredrik Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Har også hørt at stofftaket faktisk isolerer mer støy, eller absorberer mer. Syns også det ser klart best ut med stofftak. Ja... det blir litt ekstra romling i bilen når man bruker hardtoppen. Jeg er også enig i at MX-5 Mrk. I ser best ut med stofftaket.
Clerion Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Tror julenissen helt har glemt meg i år..... Ønsket meg en slik: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32251631 Men har enda ikke fått noe :S Frykter "Dagmar" har blåst ham til sjøs.
wicky124 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Lurer på om det hadde vært en god vinterbil...
hermanoo90 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Lurer på om det hadde vært en god vinterbil... 4hjulstrekk med nok power ihvertfall!! =D haha Kjørte e30`en til jobb i dag, ahh så deilig
wicky124 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 E30? tror jeg må slette deg fra facebook... Men over til noe annet spennende... Topgear India special... De som ikke er supermenn på piratbukta eller guruer på x sider kan se episoden på denne linken: http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 351695.htm
Clerion Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Kjørte Corolla til jobb i dag...Woho? Haha Bra brekket går på bakhjula ihvertfall
Anbefalte innlegg