Jordfræsar Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Ja, vil gjerne at flere som skal ha kompensasjon får det jeg! De har logger, så hvis du juger, så ser de det. Tenkte mer på at hu ikke ville "krangle" mer om saken offentlig og du tar resten av historien her Hjelper lite at hun er diskré men du deler alt! Men nok om det, du fikk da 2 mnd så da er alt gullegod da.
316 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Var ikke akkurat "krangling" da, men du skjønte vel poenget !
Jordfræsar Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Derfor jeg skrev "krangling" hehe... Norries!
kvammis Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/PS51D555XXE/samsung-51-3d-plasma-tv-ps51d555Noen tv-nerder her som kan si meg om dette er et bra kjøp? Ønsker meg et 3d plasma tv, så stort som mulig. men ikke mer en 5-7tusen da jeg skal ha råd til sjenk og konsoll ved siden av også Men så har jeg ikke peil på tv i det hele tatt, skal kun ha det for å spille skyward sword, litt ps3. Også en film i ny og ne. Har ikke tv-kanaler engang Så ikke så skyhøye kriterier. Har ikke akkurat den, men en litt eldre modell. Er ikke akkurat noe tv-nerd men funker helt flott for meg ihvertfall. ps. billige 3d briller på ebay
-Roger- Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Er det normalt at ikke temp.måleren i dashbordet funker? Nei tror faktisk den normalt skal funke Hva anbefaler dere av rikstv og canaldigital? Noen som vet ulemper og fordeler med hvilken Dreambox man evnt burde kjøpe?
Shattered Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Er det normalt at ikke temp.måleren i dashbordet funker? Nei tror faktisk den normalt skal funke Hva anbefaler dere av rikstv og canaldigital? Noen som vet ulemper og fordeler med hvilken Dreambox man evnt burde kjøpe? Kanskje det bare er meg som ikke finner ut hvordan den funker
M|Fjeld Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Litt surt her ,men.. Fant ikke noe bedre. Enjoy!
-Roger- Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Er det normalt at ikke temp.måleren i dashbordet funker? Nei tror faktisk den normalt skal funke Hva anbefaler dere av rikstv og canaldigital? Noen som vet ulemper og fordeler med hvilken Dreambox man evnt burde kjøpe? Kanskje det bare er meg som ikke finner ut hvordan den funker Jeg skjønner ikke helt innleggene dine. Normalt skal selvfølgelig tempmåleren funke. Og hvis du ikke skjønner hvordan den funker så kan jeg prøve forklare deg Den virker slik at når du starter bilen så ligger nålen nede til venstre på det blå feltet og etter hvert som bilen blir varm stiger den til midten. (og da mener jeg rett opp) Hvis den stiger forbi til rødt eller ikke stiger, er det noe galt et sted.
awt Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Hva anbefaler dere av rikstv og canaldigital? Jeg har RiksTV og er forsåvidt fornøyd med det, men hadde sikkert vært fornøyd med Canal Digital også. Det meste funker, så det går vel stort sett på ting som kanalutvalg og pris. En fordel med RiksTV er at det ikke koster noe mer for opptil fire tunere. Skal man likevel ha DreamBox (siden du nevner det) og har planer om cardsharing spiller jo ikke det noen rolle forsåvidt.
316 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 HD PVR dekoder fra Canal Digital gir deg mulighet til å leie film rett fra sofaen. Mange gratis filmer også, forresten. Og serier...! Nettopp sett Jägarna 2. Stormare er så herlig! Nesten på nivå med Floberg, men jeg rangerer han over.
-Roger- Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Nei, vet ikke hva jeg vil ha. Jeg og en kompis tenkte å spleise på månedlige utgifter og ha 2 tunere hver. Han har Canal digital i dag så da trenger ikke han nye tunere osv hvis vi går for det. Men Canal digital er dyrere pr mnd enn rikstv, og hvis jeg skal kjøpe ny tuner så koster det meg altså 3590 for pvr+ 990 for standard tuner. Det er dyrt for å komme i gang! Blir dyrt å komme igang med rikstv også, men de er vel en del billiger i mnd utgifter. Viasat er jo også billig å komme i gang med, men har helt håpløst kanalutvalg og er veldig dyrt i tillegg til ELENDIG kundeservice så de er uaktuelt. Mads: Det kan man med viasat også. Men vet du hvordan man kobler CD pvr´en til internett? Må man ha kabel eller sendere til 5-600 kr i tillegg? Jeg har jo MAC mini til film i stuen så jeg tror vel egentlig jeg får samme utvalg på nettsider som jeg gjør via tuneren?
316 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Via en helt vanlig kabel... Det er ganske lett og billig i grunn...! Ja, kan det med Viasat ja, men ikke med Riks TV !
-Roger- Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Men jeg har ikke mulighet til kabel der tuneren min er.. Eller det er hvertfall ikke en enkel prosess
Anbefalte innlegg