fish Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Vel, får nesten gjøre meg klar til å bli vekket i natt. Har ei spent lita frøken som fyller sju år og hu er relativt spent på pakkene som venter på hu. Natt til 1. des ble vi vekket kl 04 hvor hu sa, -pappa, nå har jeg kledd på meg, greid håret og pusset tennene... Hvilken pakke på kalenderen skal jeg åpne??? Jaja, ble ikke så ille... Ble vekket kl 06. Kjipt nok når en ikke begynner på jobb før 10.
knut_olestad Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Jeg ble ikke vekka, men våkna for andre dag på rad latterlig tidlig, og begynner heller ikke før 10.00
fish Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Jeg ble ikke vekka, men våkna for andre dag på rad latterlig tidlig, og begynner heller ikke før 10.00 Åja, du begynner ikke får 10 du heller. Skal vi kjøre sammen på jobb?
VegarVS Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 http://mc.autodb.no/autodb/search.wa2?_ ... Id=1391080 greit leketøy
M|Fjeld Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 660R er morsom, men en 450yfz er enda villere Sparker godt ifra!
Fredrik Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Bare for å fortsette trebåttemaet (les: Riva, Dolvik etc.). The Thunderbird er litt artig... amerikanerne kan klassiske trebåter. Hun seiler på Lake Tahoe... en innsjø i California på grensen til Nevada... ca. 2000 meter over havet. Jeg har vært der og stedet er verdt et besøk (spesielt hvis man ikke skal gifte seg)...
noekult Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Jeg liker ikke båt (og greit er det, ser ut som alt koster mer enn en stor villa på Oslo vest!), men den Thunderbird-saken var faen meg rå!
Jordfræsar Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Bare for å fortsette trebåttemaet (les: Riva, Dolvik etc.). The Thunderbird er litt artig... amerikanerne kan klassiske trebåter. Hun seiler på Lake Tahoe... en innsjø i California på grensen til Nevada... ca. 2000 meter over havet. Jeg har vært der og stedet er verdt et besøk (spesielt hvis man ikke skal gifte seg)... Snålt, ser ikke noe av skroget under vann? Synsbedrag eller hva skjer? Burde vel være noe som kan reflektere slik som vannet Jaja, dæssa amrikanerne!
awt Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Å vokse opp i en Sandvik 920 Thermo (eller tar jeg feil) er ikke galt, solide å gode båter det Selv hadde jeg store deler av oppveksten i en slik:Scand.jpg Helt grei båt det bortsett fra at jeg måtte sove i samme køya som søstra mi i akterkabinen. Muttern drømte om Princess med Flybridge og fattern om stor skjærgårdjeep med to feite påhengere, men Scanden dugde som bare det den Tok oss til Sverige og opp og ned sørlandskysten, til og med en tur opp Telemarkskanalen hadde vi. Stemmer godt det. Båten ble kjøpt ny som halvfabrikat i 88, og brukes fortsatt flittig av mine foreldre. Dette var da Sandvik nr. 3, etter først en 28 og deretter en 945. Her vi bor er det absolutt en fordel med lukket båt, både med tanke på det praktiske og værmessig, men vil ikke tro en Scand er noe hakket verre uansett. For min del er vel det lengste Arendal i den ene enden, og Ålesund i den andre enden.
knut_olestad Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Lyset lurer deg, vannet er ikke gjennomsiktig, bare jævli grønt Men makan til sexy båt har jeg ikke sett på lenge.
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Båter ja. Jeg er oppvokst i båt og kjøpte min egen gummibåt med 5hk påhenger som 8åring. Tok båtførerprøven på ungdomsskolen og har siden da fått låne mine foreldres båter. Har hatt diverse båter opp igjennom tidene, blant annet en Sea Ray 290 Sundancer (nå heter den 315, fordi de har valgt å ta med badeplattformen på målet).
[space] Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Bare for å fortsette trebåttemaet (les: Riva, Dolvik etc.). The Thunderbird er litt artig... amerikanerne kan klassiske trebåter. Hun seiler på Lake Tahoe... en innsjø i California på grensen til Nevada... ca. 2000 meter over havet. Jeg har vært der og stedet er verdt et besøk (spesielt hvis man ikke skal gifte seg)... Håpet en av de linkene var til noe som handlet om hva området hadde å tilby om en ikke skulle gifte seg jeg nå Ser du satte dine spor
wicky124 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Jeg liker ikke båt (og greit er det, ser ut som alt koster mer enn en stor villa på Oslo vest!), men den Thunderbird-saken var faen meg rå! Du har feil hudfarge...de fleste av oss kan ikke svømme engang...
Anbefalte innlegg