Nytern Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Må si at jeg har fått ett litt bedagelig syn på moro i bil siden jeg testa super7 i sommer. Finnes mye som er moro, men i super7 LEVDE jeg Kan tenke meg at det er enda råere med R-sykkel. Skal ikke si at jeg ikke har det gøy i bilene jeg har, men det var liksom noe annet å kjøre en bil jeg måtte kle på meg. Det kuleste med opplevelsen var å faktisk kunne se at understellet jobbet, snål og samtidig en veldig givende opplevelse
Nytern Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Skal sies at disse visstnok er skikkelig kjipe, for meg var det alikvel en opplevelse for livet! Lurer på hvordan det er å ha en sånn en som bruksbil jeg.. Sålenge tempen holder seg over -20 bør det da være mulig.. Hmm
Zibiri Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Han ble vel jakta ned av polizei etter noe villmannsjøring. Nei, skulle parkere på en parkeringsplass oppi skauen.. Gikk pent og pyntlig for seg litt sidelengs på glatta.. Men får den tilbake om 3 uker igjen Fjeld, du må bytte profilbildet dit til L Hmm.. Det må gjøres Mista lappen? Ja... <3
liffi Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 synes ramma dems var litt tykk, i forholdt til D8005 serien !
liffi Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 har ue55D8005 på veggen, å er storfornøyd! men forandring fryder.. så får se hva som kommer av nye modeller fremover
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Faktisk helt fail... På andre siden av dammen ser veldig mange Corvette entusiaster på C5 som Caddyen du går over til når du blir pensjonist(litt som e65 kanskje ).... C6 er derimot veldig godkjent, men de koster også "litt" mere... Kunne tenkt meg en sånn en: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32453667
noekult Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Går det an å chippe en E46 316? Går ann, men ingen vits (motor uten turbo, så liten i størrelse og så lite effekt fra før kveler evt hk-gevinst, du ville ikke merka det!)
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Noen som har bestilt fra Simply Clean(www.iamsimplyclean.com) her? Hvor lang tid tar det og kan man se hvor pakken er eventuelt om man får dette på epost når pakken sendes? Fikk bare en epost med ordrebekreftelse rett etter bestilling. Har ikke hørt noe mer og ikke finner jeg noe på hjemmesiden deres om pakke-sporing.
[space] Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 En av de ivrige gutta i sportsvognklubben (Heter vel faktisk Super7 her på forumet) hadde en Super7 før han hadde en Z4M. Vi har snakket litt på treff osv. Det sier litt om hvor morsom en Super7 er på bane når han sa han ikke gadd å kjøre Z4M'n på bane fordi den ikke kunne måle seg mot den andre.
Anbefalte innlegg