Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, ja, jeg strammet sikkert for mye ja, slik at de gravde seg inn i gipsen på baksiden. Lærer stadig noe nytt :)

Skrevet

Gipsvegger er noe dritt... enkelt og greit. Det er bare murvegger fra tidlig 50-tallet som er værre. Det var mangel på mørtel etter krigen og derfor ble det blandet inn for mye sand... dritten smuldrer formelig opp foran øynene på deg hvis du er så uheldig å treffe fugen med boret... #-o

Skrevet

hehe, det vet jeg alt om! Hadde slike vegger på Lambertseter (Bygd i 1952). Kunne plukke fra hverandre hele veggen med bare fingrene. hadde store krater der det hadde vært festet gardinstenger. Var bare å glemme å feste noe i veggen der.

Skrevet

Er sånne vegger på lambertseter der dama bor også, helt forferdelige vegger! Men har klart å feste både tv og hyller i veggene etter timer med undring og kylling i hodet:p

Skrevet

hehe, høres kjent ut. Kunne trykke inn muren med tommelen... Fungerte om en borret dypt nok. Lange murplugger til bilder var et must.

Nå er tven på plass her med kabelskjuler og alt!

Skrevet

jeg må skaffe meg kabelskjuler...bare få på flere kabler først...har ledningene på siden av tv så blir ikke pent med kabelskjuler på venstre for skjermen...

apropo tv... blir det bedre/dypere bass om jeg bytter ledningene til hjemmekino anlegget? Er ikkeno supert anlegg men spiller ok til mitt bruk..

Skrevet

Hehe! Glemmer ikke veggene i mine foreldres hus i Spania, hvis man festet noe på veggen med tape så fulgt murpussen med når det ble fjernet :roll: Var store hull bak hver eneste dør pga dørhåndtaket hadde gått i veggen, tror fattern brukte noen kilo sparkel i det huset der i løpet av åra de hadde det :)

Ingenting som slår solide norske 80 talls hus av tre og leca :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...