M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Veiene i Bærum er ikke noe bedre de heller, sprekker og høl over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Eneste ok er vel motorveiene...Men selv de begynner å bli sporete/humpete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Mulig det Yngvejos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Sitter ser på overhaling på discovery nå, virker plutselig ikke like proft lenger når de boschsenker bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Er vel "Normalt" borti statene det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Ikke klag... veiene på Nesodden er garantert 20 ganger værre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Der kan ikke folk klage....så sykt lave alle bilene der er så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Vei standaren er generelt dårlig uannsett hvor man ferdes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hadde en aldri så liten lyskryss duell her i stad og dere hadde aldri gjetta hva! En Ambulanse faktisk, en svær jækel av en Volvo S80 med kasse bak! To forholdsvis unge karer satt i bilen og det virka som de kun var ute å kjørte da vi blei stående side om side på rødt lys, jeg kikka såvidt bort på dem og de glante på meg! Så rusa han Volvo seksern to ganger og jeg gjorde det samme med min dieselsekser, og kosta på meg ett lite flir På grønt tar ambulansen avgårde på kvinende dekk og jeg etter, henter dem kjapt inn og passerer dem greit! Hjelper ikke med T6 motor når vogna veier 7 tonn Iallfall så gir de to blink med fjernlysa for å "takke for duellen" før de svinger inn en sidevei, jeg svarer med å pumpe forsiktig to ganger på bremsa og gir tommelen i været Ser bare to glis inne i Volvo kupeen Kule folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Rv3 tar kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Fail. Volvo har femmer, ikke sekser. Ser på Olsenbanden om dagen og synes det er forferdelig lite BMW å se. Har sett 2 stk, en hvit 02 og en blå 02. Ikke sett skiltnr på noen av de, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Pleier det å være forskjell i girkasser på diesel vs bensinbiler? Tenkte å kjøpe kasse fra Caddy 1.9D for min 1.4 bensin... Samme generasjon bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Da var planen for fredagen lagt. http://www.yasmarinacircuit.com/en/Even ... spx?gid=12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Derfor man kjøper seg Mercedes 124 og hører på musikk, da merker man ikke så mye til hull og dumper hehe.. Eller man kjører BMW E46 med 195/65-15 felger/dekk. Danske aviser melder forøvrig at salget av sommerdekk i moderate størrelser (15"/16") er større enn normalt. Veiene har fått skikkelig juling her nede også i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... he-911.htm Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg