Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men :? Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset :)

Bor fortsatt i Arendal eller flytta til Nordpolen?

Vi er ikke vant til sånne enorme mengder snø på kort tid. Gjelder være godt rustet når man skal ut å leke seg i snøen

Jeg viste at du ikke kunne kjøre bil! 8)

Jeg kjører kun med masse ferdigheter i bagasjen :lol:

Skrevet

403783_246092995466110_100001962356100_558104_798355070_n.jpg

"Jeg trodde du var en grisefeit dame"

Yosef Wolde-Mariam er dommer i TV2s nye sangprogram The Voice. Etter at flere overvektige damer har vært på scenen og Yosef snur seg mot neste sanger som til han store forskrekkelse er en gutt, kommer det "gullkorn fra barnemunn": "Jeg trodde du var en grisefeit dame". Kan ikke se at media og kjendisnorge griper fatt i dette. Du må skamme deg din lille moccamann!

Skrevet

Generelt lakkspørsmål:

Jeg har spraylakkert en liten metallboks i heldekkende farge. Fikk et par støvkorn i lakken så har våtslipet de feltene. De er nå matte.

Må jeg da ha et lag til med farge, eller kan jeg gå rett på lag med gjennomsiktig lakk? Vil det synes de stedene som er matte nå?

Skrevet
Bare jeg som har en forkjærlighet til alle filmer med Johnny Depp? I kveld er det fullt kjør med Fear and Loathing in Las Vegas, The Rum Diary og Secret Window. :)

Du er nok ikke det 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...