Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja ser den ;) Nei selv hadde jeg Nespresso. Men synes kaffen ble kjedelig etterhvert og litt bitter i smaken til tider. Ikke så god kvalitet som jeg trodde. Bedre enn trakta, som natt og dag. Dyrt er det også i lengden synes jeg. Er man flere og har besøk blir det ofte ikke lønnsomt.

Men...

Handla meg da en helautomatisk som har kvern for kaffebønner. DeLonghi er merket. Mye bedre kaffe, ikke besk og bitter og føles ut som at den er bedre for magen. Og rimeligere i bruk. Kan også lage 2 kopper samtidig. Jeg drikker også mindre kaffe etter at maskina kom i hus pga. den dekker behovet bedre. Rart men sant. Sikkert fordi den er så god ;)

Liker også at jeg kan variere bønner, handle i butikken og ikke kun over nett f.eks.

Eneste du trenger er å fylle på vann og bønner, og tømme kaffegruffen en gang i blant fra oppsamler'n.

Men det er vell gjerne prisen deretter?

Er snakk om å få en kapsel maksine med mine foreldere til bursdag sjø.

Så er vell litt begrenset på hvor mye dem vil legge ut :P

Skrevet
Ja ser den ;) Nei selv hadde jeg Nespresso. Men synes kaffen ble kjedelig etterhvert og litt bitter i smaken til tider. Ikke så god kvalitet som jeg trodde. Bedre enn trakta, som natt og dag. Dyrt er det også i lengden synes jeg. Er man flere og har besøk blir det ofte ikke lønnsomt.

Men...

Handla meg da en helautomatisk som har kvern for kaffebønner. DeLonghi er merket. Mye bedre kaffe, ikke besk og bitter og føles ut som at den er bedre for magen. Og rimeligere i bruk. Kan også lage 2 kopper samtidig. Jeg drikker også mindre kaffe etter at maskina kom i hus pga. den dekker behovet bedre. Rart men sant. Sikkert fordi den er så god ;)

Liker også at jeg kan variere bønner, handle i butikken og ikke kun over nett f.eks.

Eneste du trenger er å fylle på vann og bønner, og tømme kaffegruffen en gang i blant fra oppsamler'n.

Urrrrrrrrrrrrrl til den du har.

Skrevet
Det stemmer. Rygget for å henge hengern på min bil. Dro opp uten stress og vi fikk løst problemet :) Gøy!

Kult :)

Mulig han i mondeoen hadde kommet opp om han hadde kjørt utenom sporene han hadde polert opp også! :P

Kom meg ikke opp uten henger heller. De sporene du kaller polert ga faktisk grep, kom ned til asfalten. så feil kan man altså ta :lol:

Viktig å burne bort snøen Raste :P

Skrevet

Men...

Urrrrrrrrrrrrrl til den du har.

Heeeeerrrrr: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=646841 eller om du foretrekker jernia :P (samme ulla) http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=6468 ... C8F9F9A0AD eller hva med netonnet kanskje http://www.netonnet.no/art/hjem-og-frit ... 7952.2079/

Du kan også bruke filterkaffe om du uheldigvis mangler bønner. Er også steamer på den.

Skrevet

Skikkelig kaksetrakter det der da! Drikker omtrent kun kaffi på jobb, så å bruke 6k tror jeg blir i overkant. Da kjøper jeg heller eksos til m3'en!

Skrevet
Ja bruk det heller på kebabbilen!

Den har nettopp fått seg KW V2, har til gode å bytte til 3.2 bremser framme, må fikse ryggtilten på førersida samt finne ut av en jordfeil, så får bli til sumaren trur eg. Er vm i ukurrant å stå i fellesgarasje med utetemperatur å skru denne tida på året.

Skrevet

Ser kanskje ikke ut som en billigbil innvendig, men definitivt som om det ble designet for 10-15 år siden..

Mulig designet er noe rent og firkantet men dette er også linjene som kjennetegner en Jeep, akkurat som på en Range Rover. Så å sammenlikne med andre modeller som ikke har disse tradisjonelle linjene å følge blir feil synes jeg, det er jo nettopp rene og firkantede linjene som kjennetegner en Jeep eller Range Rover :)

Må forøvrig ikke glemme at dette er en bil som bare i Norge koster 2-300 000 ,- mindre enn tilsvarende X5 eller ML, og halve prisen av disse to i USA. Til den prisen så synes jeg Grand Cherokee gir mye luksus for penga :)

Skrevet

De er kanskje flinkere til å parkere riktig, men utførelsen, det som faktisk kalles å parkere.... eh ja jøss

Skrevet

Usikker der, Moren min er flink til lukeparkering av alle slag. Vil si hun faktisk er bedre enn meg.

Selvsagt er ho det, ho har sikkert kjørt bil siden før du ble født :wink: Jeg undervurderer aldri muttern eller fatterns kjøreferdigheter, selv om jeg kan være uenig av og til så er fortsatt de gamle eldst :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...